Icerige atla
Extraloob

çoklu çar açma yardım

· 3 Replies · 1.8K views
I
iNFeCTioN OP ⭐ 18y
#1
birden fazla çar için illa botu ayrı klasörlere kopyalayıpmı açmak lazım yoksa clientless ile olabiliyormu


ayrıca biri bana clientleesi anlatabilirmi
3 Replies
X
Xanthos ⭐ 19y
#2
kopyalamıyorsun, her karakter için ayrı bot klasörü oluşturup ayrı ayrı rar'dan çıkartmalısın,yoksa C10 alırsın 2. charı girerken.

** Oyuna girip,bütün ayarlaını yaptıktan sonra bot menüsünden login kısmında Kill Client/Go clientless tıklarsan client sonladırılır, bilgisayarın kasılmaz.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
kopyalamıyorsun, her karakter için ayrı bot klasörü oluşturup ayrı ayrı rar'dan çıkartmalısın,yoksa C10 alırsın 2. charı girerken.

** Oyuna girip,bütün ayarlaını yaptıktan sonra bot menüsünden login kısmında Kill Client/Go clientless tıklarsan client sonladırılır, bilgisayarın kasılmaz.



kanki bnm bilgsayr hiç kasımıo nası olcak bu 😄


Ps : yeni yetme forum sakini mode on 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: