birden fazla çar için illa botu ayrı klasörlere kopyalayıpmı açmak lazım yoksa clientless ile olabiliyormu
ayrıca biri bana clientleesi anlatabilirmi
çoklu çar açma yardım
· 3 Replies · 1.8K views 0 reading
3 Replies
kopyalamıyorsun, her karakter için ayrı bot klasörü oluşturup ayrı ayrı rar'dan çıkartmalısın,yoksa C10 alırsın 2. charı girerken.
** Oyuna girip,bütün ayarlaını yaptıktan sonra bot menüsünden login kısmında Kill Client/Go clientless tıklarsan client sonladırılır, bilgisayarın kasılmaz.
** Oyuna girip,bütün ayarlaını yaptıktan sonra bot menüsünden login kısmında Kill Client/Go clientless tıklarsan client sonladırılır, bilgisayarın kasılmaz.
kopyalamıyorsun, her karakter için ayrı bot klasörü oluşturup ayrı ayrı rar'dan çıkartmalısın,yoksa C10 alırsın 2. charı girerken.
** Oyuna girip,bütün ayarlaını yaptıktan sonra bot menüsünden login kısmında Kill Client/Go clientless tıklarsan client sonladırılır, bilgisayarın kasılmaz.
kanki bnm bilgsayr hiç kasımıo nası olcak bu 😄
Ps : yeni yetme forum sakini mode on 😜
Log in to write a reply.
Log In