eskiden bir tabir vardı aksaray jargonunda : kültablası çekerim suratına diye.
bende zannımca kültablası fırlatırdım.
-*-*Çok sinirlendin üsteki üyeye ne fırlatırdın -*-*-
· 164 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 9
Yanıtlar
H
Heisenberg
⭐ 19y
eeeee şey, öhm ben bişey atamam xD
ayakkabı xD
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
meni 😄
Boş Bira şişelerini xD
elimde ne varsa(mouse)
Döner bıçağı
J
Journalist
⭐ 19y
yararım kafanı bira şişesiyle ❗
kıyamamki 😘 😘 😘 😄
kıyamamki 😘 😘 😘 😄
B
Black Rain
⭐ 19y
Atmamki Bişey 😘
uçan leylek tekmesi fırlatırım ! 😈
guduuu Adem abim o benim ben ona anca çiçek atarım 😜
3310 atarım 😄
kalas gibi telefon kafa göz gider 😁
kalas gibi telefon kafa göz gider 😁
B
Black Rain
⭐ 19y
Hıııı Hülyaya bişey fırlattın heee 😜 :evil:
Piknik Tüpü Atarım Bende Sana 😄 Mefta 😄 😜
Piknik Tüpü Atarım Bende Sana 😄 Mefta 😄 😜
J
Journalist
⭐ 19y
atmamki 😘 🍺 😄
oyunsa birşey atıcam kardeşim aaa 😄
redbull un içine barut koyup atarım 😁
redbull un içine barut koyup atarım 😁
Hıııı Hülyaya bişey fırlattın heee 😜 :evil:
Piknik Tüpü Atarım Bende Sana 😄 Mefta 😄 :P
sen o tüpü atarken ben sana ZİPPO atarım, atamadan elinde patlasın 😁 böhüüü
B
Black Rain
⭐ 19y
Oyunu Bozmak He :evil: Sanada Mutfak Tüpü En Hızlısından... Zippo ihtimali 0 Olanlardan 😜 😄
sanada döner bıçağı 🤘
La ben sana burdan benim monitörü fırlatam.Yeminle hastaneliksin 😄
yararım kafanı bira şişesiyle ❗
kıyamamki 😘 😘 😘 😄
😘 😘 😘 😘 😘
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap