Icerige atla
Extraloob

-*-*Çok sinirlendin üsteki üyeye ne fırlatırdın -*-*-

· 164 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 4 / 9
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#61
eskiden bir tabir vardı aksaray jargonunda : kültablası çekerim suratına diye.

bende zannımca kültablası fırlatırdım.
H
Heisenberg ⭐ 19y
#62
eeeee şey, öhm ben bişey atamam xD
_
__enes__ ⭐ 18y
#63
ayakkabı xD
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#64
meni 😄
F
Furina ⭐ 19y
#65
Boş Bira şişelerini xD
R
Rhea ⭐ 19y
#66
elimde ne varsa(mouse)
B
BangBros ⭐ 18y
#67
Döner bıçağı
J
Journalist ⭐ 19y
#68
yararım kafanı bira şişesiyle ❗

kıyamamki 😘 😘 😘 😄
B
Black Rain ⭐ 19y
#69
Atmamki Bişey 😘
X
Xanthos ⭐ 19y
#70
uçan leylek tekmesi fırlatırım ! 😈
S
SnowFlake ⭐ 18y
#71
guduuu Adem abim o benim ben ona anca çiçek atarım 😜
Windy
Windy ⭐ 19y
#72
3310 atarım 😄

kalas gibi telefon kafa göz gider 😁
B
Black Rain ⭐ 19y
#73
Hıııı Hülyaya bişey fırlattın heee 😜 :evil:

Piknik Tüpü Atarım Bende Sana 😄 Mefta 😄 😜
J
Journalist ⭐ 19y
#74
atmamki 😘 🍺 😄
Windy
Windy ⭐ 19y
#75
oyunsa birşey atıcam kardeşim aaa 😄


redbull un içine barut koyup atarım 😁
X
Xanthos ⭐ 19y
#76
Hıııı Hülyaya bişey fırlattın heee 😜 :evil:

Piknik Tüpü Atarım Bende Sana 😄 Mefta 😄 :P

sen o tüpü atarken ben sana ZİPPO atarım, atamadan elinde patlasın 😁 böhüüü
B
Black Rain ⭐ 19y
#77
Oyunu Bozmak He :evil: Sanada Mutfak Tüpü En Hızlısından... Zippo ihtimali 0 Olanlardan 😜 😄
T
texas851 ⭐ 18y
#78
sanada döner bıçağı 🤘
B
BangBros ⭐ 18y
#79
La ben sana burdan benim monitörü fırlatam.Yeminle hastaneliksin 😄
B
BangBros ⭐ 18y
#80
yararım kafanı bira şişesiyle ❗

kıyamamki 😘 😘 😘 😄

😘 😘 😘 😘 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: