Icerige atla
Extraloob

Çok Seviyorum Be Abi v2 ^^

· 43 Yanıt · 2.4K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
|
|SicknesS| ⭐ 17y
#41
Daldan Dala 😁
C
#42
Bence seninki sadece merak güzelim.Bu gibi şeyleri herkes yaşıyor ama heres kendinden başkasının yaşamadığını düşünüyor o yaşlarda,merak etme düzelir.Sadece karşı cinse olan bi sempati ve merak bu seninkisi.


yada hayranlık .. ? 🙄
M
#43
Güzel kızlara karşı herkezin hayranlığı vardır ve buna aşk denemez. Her gördüğün güzel içinde ayrı topic açacaksan sana özel forum açılsın. 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: