_
__ScorPioN__
⭐ 18y
Bence aşk senin sandığın gibi kolay birşey değil.Zırt pırt yalama olmuş sen duyguların
Çok Seviyorum Be Abi v2 ^^
Çok Seviyorum Be Abi v2 ^^
Sanırım bunlar daha BETA. 🙄 😆
Special thx to FlexiHer gördüğün kız için ayrı ayrı topic mi açacaksın?
Her gördüğün kız için ayrı ayrı topic mi açacaksın?
Arkadaslar Buseferde Lisede Aynı Sınıfta Olduğum Tuğçe Adında Bir Kızdan Hoşlanıyorum..Ama Onunda Çıktığı Var 😢 Ne Talihsiz Herifim Yaa 🍿
Arkadaslar Buseferde Lisede Aynı Sınıfta Olduğum Tuğçe Adında Bir Kızdan Hoşlanıyorum..Ama Onunda Çıktığı Var 😢 Ne Talihsiz Herifim Yaa 🍿
amaç nedir kuzum sinemaya gitmek mi, evlenmek mi, yatıp kalkmak mı ? sevgi sevgi de bir sor kendine o senin olsa ne kadar seveceksin sevdikçe neler yapacaksın 😈 😁
Arkadaslar Buseferde Lisede Aynı Sınıfta Olduğum Tuğçe Adında Bir Kızdan Hoşlanıyorum..Ama Onunda Çıktığı Var 😢 Ne Talihsiz Herifim Yaa 🍿
amaç nedir kuzum sinemaya gitmek mi, evlenmek mi, yatıp kalkmak mı ? sevgi sevgi de bir sor kendine o senin olsa ne kadar seveceksin sevdikçe neler yapacaksın 😈 😁
Special thx to FlexiArkadaslar Buseferde Lisede Aynı Sınıfta Olduğum Tuğçe Adında Bir Kızdan Hoşlanıyorum..Ama Onunda Çıktığı Var 😢 Ne Talihsiz Herifim Yaa 🍿
amaç nedir kuzum sinemaya gitmek mi, evlenmek mi, yatıp kalkmak mı ? sevgi sevgi de bir sor kendine o senin olsa ne kadar seveceksin sevdikçe neler yapacaksın 😈 😁
Cok yormussun cocugu extra.😈 Kisaca cevapliyim ; hayatini yasamaya bak,gonul eglendirmene bak.💃
Gökhan max 1 ay çık sonra bi bahane uydur ayrıl hiç uğraşmıcan kızlarla hem aşk diye bişey yoktur demiştim sana bu topicde basbaya dediğimi destekliyor.^^
Special thx to FlexiHer gördüğün kız için ayrı ayrı topic mi açacaksın?
Her gördüğün kız için ayrı ayrı topic mi açacaksın?
+1
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap