


bdne brieşy dmeidm gzüliem :P
bdne brieşy dmeidm gzüliem :P
taaa 6. sınıftayken dersanenin duvarında okurdum bu yazıyı :P
Ben tamamını okumasam yanlış yazmışsın Türkçeyi iyi kullanalım lütfen diyecektim
İlk defa okuyorum bunu teşekkürler S.Diego 8)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap