Icerige atla
Extraloob

>> COD-2 ( Call Of Duty-2) <<

· 34 Replies · 2.3K views · Page 2 / 2
Replies
A
Apt ⭐ 18y
#21
Bizde variz cod2 de yahu 😄
Fun clup kurulursa katılırım
x-fire: silwerhawk
C
cRomWeLL ⭐ 18y
#22
oo Hakan Takilmaya başlamissin Sitede xD

Valla tek geçerim Hakan 'i Süper Playerdir x) xD
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#23
Site kuruyoruz ^^ Yapım aşamasında..

Aynı EXL Counter-Strike gibi olcaz ^^ tabi siteyi yapıp Okan abiden izin almamız lazım xD bide Clan kurmamız lazım xD
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#24
e hadi hayırlı olsun bakalım ^^ kekolar sizi :D:D:D:
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#25
e hadi hayırlı olsun bakalım ^^ kekolar sizi :D:D:D:

Sus bee. Patates kafa 😈 😁
A
Apt ⭐ 18y
#26
oo Hakan Takilmaya başlamissin Sitede xD

Valla tek geçerim Hakan 'i Süper Playerdir x) xD


Saol erdem sende fena deilsindir.Arkaci erdem 😁
S
Spartan123 ⭐ 18y
#27
e hadi hayırlı olsun bakalım ^^ kekolar sizi :D:D:D:

Sus bee. Patates kafa 😈 😁

😁 😁 😁 😁
S
SilenTT ⭐ 19y
#28
biri server verirmi bana ^^
C
cRomWeLL ⭐ 18y
#29
ip mi istiyorsun ??

1.3 patch ini ve PB yi yükledin mi ?
M
Midbroke ⭐ 18y
#30
Vakti zamanında oynamıştım , şuanda Cod4 oynamaktayım ^^
S
SilenTT ⭐ 19y
#31
pb? xfire indirdim 1.3 de inio suan
C
cRomWeLL ⭐ 18y
#32
http://www.evenbalance.com

sitesine gir

cod2 ile ilgili bölümden

Pbsetup.zip

i indir

Call of Duty 2 yi seç Check For Updates de 2-3 dk download yapicak sonra oyun içinde MultiPlayer Options dan PunkBuster i Aktif et

Ve 1.3 Patch ini umarim Xfire ile indirmiyorsundur çünkü çalişmiyor oyun orj değil ise

http://www.oynasana.com dan indirebilirsin korsan cdlerdede çalişan patch i

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: