Bizde variz cod2 de yahu 😄
Fun clup kurulursa katılırım
x-fire: silwerhawk
>> COD-2 ( Call Of Duty-2) <<
· 34 Replies · 2.3K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
oo Hakan Takilmaya başlamissin Sitede xD
Valla tek geçerim Hakan 'i Süper Playerdir x) xD
Valla tek geçerim Hakan 'i Süper Playerdir x) xD
Site kuruyoruz ^^ Yapım aşamasında..
Aynı EXL Counter-Strike gibi olcaz ^^ tabi siteyi yapıp Okan abiden izin almamız lazım xD bide Clan kurmamız lazım xD
Aynı EXL Counter-Strike gibi olcaz ^^ tabi siteyi yapıp Okan abiden izin almamız lazım xD bide Clan kurmamız lazım xD
P
POTATOHEAD
⭐ 18y
e hadi hayırlı olsun bakalım ^^ kekolar sizi :D:D:D:
e hadi hayırlı olsun bakalım ^^ kekolar sizi :D:D:D:
Sus bee. Patates kafa 😈 😁
oo Hakan Takilmaya başlamissin Sitede xD
Valla tek geçerim Hakan 'i Süper Playerdir x) xD
Saol erdem sende fena deilsindir.Arkaci erdem 😁
S
Spartan123
⭐ 18y
e hadi hayırlı olsun bakalım ^^ kekolar sizi :D:D:D:
Sus bee. Patates kafa 😈 😁
😁 😁 😁 😁
biri server verirmi bana ^^
ip mi istiyorsun ??
1.3 patch ini ve PB yi yükledin mi ?
1.3 patch ini ve PB yi yükledin mi ?
Vakti zamanında oynamıştım , şuanda Cod4 oynamaktayım ^^
pb? xfire indirdim 1.3 de inio suan
http://www.evenbalance.com
sitesine gir
cod2 ile ilgili bölümden
Pbsetup.zip
i indir
Call of Duty 2 yi seç Check For Updates de 2-3 dk download yapicak sonra oyun içinde MultiPlayer Options dan PunkBuster i Aktif et
Ve 1.3 Patch ini umarim Xfire ile indirmiyorsundur çünkü çalişmiyor oyun orj değil ise
http://www.oynasana.com dan indirebilirsin korsan cdlerdede çalişan patch i
sitesine gir
cod2 ile ilgili bölümden
Pbsetup.zip
i indir
Call of Duty 2 yi seç Check For Updates de 2-3 dk download yapicak sonra oyun içinde MultiPlayer Options dan PunkBuster i Aktif et
Ve 1.3 Patch ini umarim Xfire ile indirmiyorsundur çünkü çalişmiyor oyun orj değil ise
http://www.oynasana.com dan indirebilirsin korsan cdlerdede çalişan patch i
Log in to write a reply.
Log In