Icerige atla
Extraloob

Çocukluğunuzda nefret ettiğiniz soru?

· 39 Replies · 3.1K views · Page 2 / 2
Replies
A
Aleral ⭐ 18y
#21
Kamışa su yürüdü mü

Büyüyünce ne olcaksın

Kimin oğlusun lem sen

gibi sorular 😄
B
#22
altını pislettin mi sen yawrum ? en gıcık olduğum soruydu bi de milletin içinde bunu demiyolar mı ? 😠
M
#23
Annenimi Daha Cok Seviyon Babanımı?
Sanane Dallama Dİyemiyoruzki O zman.Ne Kdar Salakca Sorular.Seni Sevmediim Kesin.Bir Kere İkisinin Birleşmesiyle Olustugumuza Göre.
Hello world
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#24
kuş büyüdümü kuş 😈
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#25
Annenimi Daha Cok Sevıyorsun Babanımı ?
Cok kıl olurdum bu soruya her onume gelende bu soruyu sorardı bana 😄
I
ironEyE ⭐ 18y
#26
büyüyüne ne olacn diye sorarlardı full hemde bnde sonunda çıldırdım dedimki

"EŞŞEK OLACAMMMMMMMMM" 😄
A
Avenger ⭐ 18y
#27
büyüyünce ne olacaksın
- salak sananeki 😄
S
SurreaL ⭐ 18y
#28
Anneni mi daha çok seviyorsun babanı
W
WesT ⭐ 18y
#29
Ben snn küçüklüğünü bilirim evladım 😄
A
AllStAr ⭐ 19y
#30
Ben senin küçüklüğünü bilirim.Beni hatırladın mı ?
Bu soruya uyuz olurdum tanımadığım tanımadğım tipler sorarlardı.Nerden tanıyım ben seni Allah Allah ya.
A
addIcFb ⭐ 19y
#31
dierleri,,,,kuş ötüyormu :evil: :evil:
X
XianHun ⭐ 18y
#32
Göster Bakem Amcalara xD
T
Tukumas ⭐ 18y
#33
-Notların nasıl yavrum
-İyi amca ellerinden öperler 😄

-Ne bakıyosun o kompütüre bütün gün bilmemki
-(ben fatal error veririm :D)

-(eve gelinir)
-aa geldinmi oğlum
-yok daha gelmedim

-(telefon çalar)
-uyuyomusun
-hıı uyuyorum

böyle uzaaar gider..
P
PhaetoN ⭐ 18y
#34
ödevini yaptınmı sen :x
A
addIcFb ⭐ 19y
#35
ödevini yaptınmı sen :x

🤤 ümranıye bizim mkn desem ^^
I
#36
-Kuş ötüyor mu kuş?
-?.0%.
S
Stephanos ⭐ 19y
#37
Sen kimin oğlusun :^^
S
shneZee ⭐ 18y
#38
-Sen Kimin Oğlusun
-Babamın :D


+1907....... 👍 👍

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: