Kamışa su yürüdü mü
Büyüyünce ne olcaksın
Kimin oğlusun lem sen
gibi sorular 😄
Çocukluğunuzda nefret ettiğiniz soru?
· 39 Replies · 3.1K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
B
BrendiBelle
⭐ 18y
altını pislettin mi sen yawrum ? en gıcık olduğum soruydu bi de milletin içinde bunu demiyolar mı ? 😠
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Annenimi Daha Cok Seviyon Babanımı?
Sanane Dallama Dİyemiyoruzki O zman.Ne Kdar Salakca Sorular.Seni Sevmediim Kesin.Bir Kere İkisinin Birleşmesiyle Olustugumuza Göre.
Sanane Dallama Dİyemiyoruzki O zman.Ne Kdar Salakca Sorular.Seni Sevmediim Kesin.Bir Kere İkisinin Birleşmesiyle Olustugumuza Göre.
Hello world
kuş büyüdümü kuş 😈
Annenimi Daha Cok Sevıyorsun Babanımı ?
Cok kıl olurdum bu soruya her onume gelende bu soruyu sorardı bana 😄
Cok kıl olurdum bu soruya her onume gelende bu soruyu sorardı bana 😄
büyüyüne ne olacn diye sorarlardı full hemde bnde sonunda çıldırdım dedimki
"EŞŞEK OLACAMMMMMMMMM" 😄
"EŞŞEK OLACAMMMMMMMMM" 😄
büyüyünce ne olacaksın
- salak sananeki 😄
- salak sananeki 😄
Anneni mi daha çok seviyorsun babanı
Ben snn küçüklüğünü bilirim evladım 😄
Ben senin küçüklüğünü bilirim.Beni hatırladın mı ?
Bu soruya uyuz olurdum tanımadığım tanımadğım tipler sorarlardı.Nerden tanıyım ben seni Allah Allah ya.
Bu soruya uyuz olurdum tanımadığım tanımadğım tipler sorarlardı.Nerden tanıyım ben seni Allah Allah ya.
dierleri,,,,kuş ötüyormu :evil: :evil:
Göster Bakem Amcalara xD
-Notların nasıl yavrum
-İyi amca ellerinden öperler 😄
-Ne bakıyosun o kompütüre bütün gün bilmemki
-(ben fatal error veririm :D)
-(eve gelinir)
-aa geldinmi oğlum
-yok daha gelmedim
-(telefon çalar)
-uyuyomusun
-hıı uyuyorum
böyle uzaaar gider..
-İyi amca ellerinden öperler 😄
-Ne bakıyosun o kompütüre bütün gün bilmemki
-(ben fatal error veririm :D)
-(eve gelinir)
-aa geldinmi oğlum
-yok daha gelmedim
-(telefon çalar)
-uyuyomusun
-hıı uyuyorum
böyle uzaaar gider..
ödevini yaptınmı sen :x
ödevini yaptınmı sen :x
🤤 ümranıye bizim mkn desem ^^
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
-Kuş ötüyor mu kuş?
-?.0%.
-?.0%.
Sen kimin oğlusun :^^
-Sen Kimin Oğlusun
-Babamın :D
+1907....... 👍 👍
Log in to write a reply.
Log In