Icerige atla
Extraloob

Çocuğunuz Olsa Adını Ne Koyardınız ?

· 41 Yanıt · 4.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
D
destiny OP ⭐ 18y
#21
Erkek:Hakan,Alper
Kız:Aslı,Leyla


Adım alper 😁


Erkek olsaydı : Mehmet yada Emre
Kız olsaydı : Alara yada Dilara 😁




Adım Emre 😁
D
DaHope ⭐ 19y
#22
Daha erken bunları düşünmem için 😜

eet daha bir 5-10 sene war 😄
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#23
Evet beyler çocuğunuz olduğunda adını ne koyardınız ?



Örneğin : Ece




İyi oyunlar . 😁


Yaw yoksa sen evlendinde çocukmu olacak 😄

Erkek:Haydar 😁
Kız: Hayriye 😁
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#24
Erkek: Emre, Fatih

Kız:Bengü , Demet

Makara ise ;

Erkek : Şemsettin 😄
K
katarosa ⭐ 18y
#25
erkek:fenasi kerim
kız:hulya
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#26
erkek olursa:imdat
kız olursa:yangın war 😄
töbe töbe hiç düşünmedim 😄
D
dR.NooB ⭐ 19y
#27
Kız veya Erkek farketmez. İsmini Osman Mümtaz Rakmetıl koycam 😆

Anlayana... 😁
N
#28
kız:ıkınsu
erkek:çükütay
D
dR.NooB ⭐ 19y
#29

erkek:çükütay


😆
T
Tukumas ⭐ 18y
#30
erkek:eşref
kız:meşrep
S
#31
Kız veya Erkek farketmez. İsmini Osman Mümtaz Rakmetıl koycam 😆

Anlayana... 😁

inş Osman Mümtaz Rakmetıl gibi Rakmetılda LVL uplamış bi çocuğun olur Yasin

😁 😁 😁 😁 😁
S
#32
Kız çocuğum olsun isterdim ...

ismi : Özge
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#33
erkek: Yağmur
kız: damla, alev, nurdan
N
#34
Kız veya Erkek farketmez. İsmini Osman Mümtaz Rakmetıl koycam 😆

Anlayana... 😁

inş Osman Mümtaz Rakmetıl gibi Rakmetılda LVL uplamış bi çocuğun olur Yasin

😁 😁 😁 😁 😁

o kendini aşmış aşmış xD kimse olamas onun gibi xD
S
#35
Kız veya Erkek farketmez. İsmini Osman Mümtaz Rakmetıl koycam 😆

Anlayana... 😁

inş Osman Mümtaz Rakmetıl gibi Rakmetılda LVL uplamış bi çocuğun olur Yasin

😁 😁 😁 😁 😁

o kendini aşmış aşmış xD kimse olamas onun gibi xD

😈 😈 😈
_
__enes__ ⭐ 18y
#36
Kız olursa : Döndü
Erkek olursa : Dönmedi
F
Furina ⭐ 19y
#37
Kız:Selin
Erkek:Giray (Dedemin Adı ) +_+
E
EfnuR ⭐ 19y
#38
Erkek: Arda
Kız: Elif Nur, Ecem
M
mel1h___ ⭐ 19y
#39
Erkek : eFe
kız : Su
B
BangBros ⭐ 18y
#40
Erkek:Münir
Kız:Elif,Sinem

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: