Erkek:Hakan,Alper
Kız:Aslı,Leyla
Adım alper 😁
Erkek olsaydı : Mehmet yada Emre
Kız olsaydı : Alara yada Dilara 😁
Adım Emre 😁
Erkek:Hakan,Alper
Kız:Aslı,Leyla
Adım alper 😁
Erkek olsaydı : Mehmet yada Emre
Kız olsaydı : Alara yada Dilara 😁
Daha erken bunları düşünmem için 😜
Evet beyler çocuğunuz olduğunda adını ne koyardınız ?
Örneğin : Ece
İyi oyunlar . 😁
erkek:çükütay
Kız veya Erkek farketmez. İsmini Osman Mümtaz Rakmetıl koycam 😆
Anlayana... 😁
Kız veya Erkek farketmez. İsmini Osman Mümtaz Rakmetıl koycam 😆
Anlayana... 😁
inş Osman Mümtaz Rakmetıl gibi Rakmetılda LVL uplamış bi çocuğun olur Yasin
😁 😁 😁 😁 😁
Kız veya Erkek farketmez. İsmini Osman Mümtaz Rakmetıl koycam 😆
Anlayana... 😁
inş Osman Mümtaz Rakmetıl gibi Rakmetılda LVL uplamış bi çocuğun olur Yasin
😁 😁 😁 😁 😁
o kendini aşmış aşmış xD kimse olamas onun gibi xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap