Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 43 / 48
Yanıtlar
B
berk15 ⭐ 19y
#841
başkan serverlist.ini bulanamadı diyor 2. icon a tıkladıgımda upload edermisin ?
H
#842
1.172 uyumlu mu ?
F
FaZ ⭐ 18y
#843
Eline sağlık
H
#844
server.ini dosyası yok içinde çalışmıyor biri upload edebilirmi ??
S
#845
Sakınnnnnnnn kullanmayın ben kullandım 2-3 kere charım banned oldu.Benden söylemesi
H
#846
Silk almassan yer tabi.JasonWalker'cim Serverlist.ini dosyasınıda koyarmısın o olmadan çalışmıyor bide SoftMode Loader hata veriyo sro_clienti seçtigimizde yardım bi et Ne olur
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#847
denemek için karakter sokmustum bnde lwl 1 yeni açıp girmiştm clientless olarak. asıl karakterime bağlantı yaptm. Pm geldi. Dedim süper valla calısıo.Simdi bu topic i görünce girip bakmak geldi aklıma ban yemiş 😁
ama güzel program. acadmy kasmak için birebir. 7 karakter sok 2 günde 40 yap mezun et ban yesin 😁
H
#848
MaRJiNaL sende ki CLientless hala çalışıyor mu bendekinde Serverlist.exe diyor bi yerden eski serverlist buldum baglanmıyor anlamadım :SS
K
KrauseR ⭐ 19y
#849
allaha şükür bnm char daha ban yemedi 😄 sürekli kullanıyorum v1.172 de çalışanı ne zmn eklenicek çalışmıo v1.172 de
H
#850
ben yaptım ama sadece oyuna girip diger charla ezik i kasamıyorum silkroad.exe ye tıklıyorum Gameguard geliyor sonra küçük silkroad resmi çıkıyo Tak orda NetError Disconnet yazıyo yüksek level e baglanamıyorum ama SR33 ü kapadıgımda öyle hata vermiyo acaba nuccecor mu kullanmak gerek :S
K
KrauseR ⭐ 19y
#851
biran önce gelse şu 1.172 ii olucak onu bekliom ya sırf oyuna girmiom
H
#852
1,72 yi bekleme elinde serverlist.ini dosyası var ise Version.txt ini içinde 171 yazan yeri 172 yap devam et tabi banada bi yardımcı ol lütfen.
Eger yardım edersem çok iyi olacak
K
KrauseR ⭐ 19y
#854
eğer sen yapabilirsen banada anlatta ben de yapayım 😄
H
#855
Jason yardım edermisin Lütfen ben Ezik chara giriyorum sonra Silkroad.exe den girmeye çalışıyorum Küçük resim çıktıgında game guard dan sonra Orda Neterror disconnet yazıyor yardım et Pls
P
Prada ⭐ 19y
#856
Jason yardım edermisin Lütfen ben Ezik chara giriyorum sonra Silkroad.exe den girmeye çalışıyorum Küçük resim çıktıgında game guard dan sonra Orda Neterror disconnet yazıyor yardım et Pls



sonra silkroad exe den girme.. Loader var loderdan gir 👍
H
#857
oluyor mu peki sabahtan beri silkroad dan girmeye çalıştım da inş olur deneyeyim hemen
H
#858
söylemeyi unuttum eger Clientless in içindeki loader i diyorsan hata veriyor.Respect Loader kullanacagım
H
#859
JasonWalker eger çözümü var ise yardım edermisin.?
D
demirsoy ⭐ 19y
#860
ben öncedende kullandım ama pc formatladım yeni yükledim herşey yaptım could not find the server list.ini please make sure it exists in the same folder hatasını verdi yaardım cı olursan seviniirim

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: