başkan serverlist.ini bulanamadı diyor 2. icon a tıkladıgımda upload edermisin ?
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 43 / 48
Yanıtlar
H
herawarrior
⭐ 18y
1.172 uyumlu mu ?
Eline sağlık
H
HollowDalton
⭐ 18y
server.ini dosyası yok içinde çalışmıyor biri upload edebilirmi ??
S
sakarya54500
⭐ 18y
Sakınnnnnnnn kullanmayın ben kullandım 2-3 kere charım banned oldu.Benden söylemesi
H
HollowDalton
⭐ 18y
Silk almassan yer tabi.JasonWalker'cim Serverlist.ini dosyasınıda koyarmısın o olmadan çalışmıyor bide SoftMode Loader hata veriyo sro_clienti seçtigimizde yardım bi et Ne olur
denemek için karakter sokmustum bnde lwl 1 yeni açıp girmiştm clientless olarak. asıl karakterime bağlantı yaptm. Pm geldi. Dedim süper valla calısıo.Simdi bu topic i görünce girip bakmak geldi aklıma ban yemiş 😁
ama güzel program. acadmy kasmak için birebir. 7 karakter sok 2 günde 40 yap mezun et ban yesin 😁
ama güzel program. acadmy kasmak için birebir. 7 karakter sok 2 günde 40 yap mezun et ban yesin 😁
H
HollowDalton
⭐ 18y
MaRJiNaL sende ki CLientless hala çalışıyor mu bendekinde Serverlist.exe diyor bi yerden eski serverlist buldum baglanmıyor anlamadım :SS
allaha şükür bnm char daha ban yemedi 😄 sürekli kullanıyorum v1.172 de çalışanı ne zmn eklenicek çalışmıo v1.172 de
H
HollowDalton
⭐ 18y
ben yaptım ama sadece oyuna girip diger charla ezik i kasamıyorum silkroad.exe ye tıklıyorum Gameguard geliyor sonra küçük silkroad resmi çıkıyo Tak orda NetError Disconnet yazıyo yüksek level e baglanamıyorum ama SR33 ü kapadıgımda öyle hata vermiyo acaba nuccecor mu kullanmak gerek :S
biran önce gelse şu 1.172 ii olucak onu bekliom ya sırf oyuna girmiom
H
HollowDalton
⭐ 18y
1,72 yi bekleme elinde serverlist.ini dosyası var ise Version.txt ini içinde 171 yazan yeri 172 yap devam et tabi banada bi yardımcı ol lütfen.
Eger yardım edersem çok iyi olacak
Eger yardım edersem çok iyi olacak
o 171 i 172 yapıyorum yine olmuyor nedense. elimde var o dosya http://rapidshare.com/files/176427991/serverlist.ini.html buyur burdan indir kendim upload ettim.
eğer sen yapabilirsen banada anlatta ben de yapayım 😄
H
HollowDalton
⭐ 18y
Jason yardım edermisin Lütfen ben Ezik chara giriyorum sonra Silkroad.exe den girmeye çalışıyorum Küçük resim çıktıgında game guard dan sonra Orda Neterror disconnet yazıyor yardım et Pls
Jason yardım edermisin Lütfen ben Ezik chara giriyorum sonra Silkroad.exe den girmeye çalışıyorum Küçük resim çıktıgında game guard dan sonra Orda Neterror disconnet yazıyor yardım et Pls
sonra silkroad exe den girme.. Loader var loderdan gir 👍
H
HollowDalton
⭐ 18y
oluyor mu peki sabahtan beri silkroad dan girmeye çalıştım da inş olur deneyeyim hemen
H
HollowDalton
⭐ 18y
söylemeyi unuttum eger Clientless in içindeki loader i diyorsan hata veriyor.Respect Loader kullanacagım
H
HollowDalton
⭐ 18y
JasonWalker eger çözümü var ise yardım edermisin.?
ben öncedende kullandım ama pc formatladım yeni yükledim herşey yaptım could not find the server list.ini please make sure it exists in the same folder hatasını verdi yaardım cı olursan seviniirim
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap