Ya Hocam Ben Daha Programı Kuramadım Ben O [SR33]Clientless.exe e Girmeye Çalışıyorum Bana "Could Not Find The "SR33.exe" process Runing. Please Run SR33 Before Runing This Clientless
Neyse O Loadera Sro_Clienti Gösteriom Oda x33.exe Hatası Verio Neden dir Bu Benim Client Orginal Ondan oLabilrmi?
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 42 / 48
Yanıtlar
eline sağlık
inşallah sorunsuz kullanabiliriz
inşallah sorunsuz kullanabiliriz
W
WiId_DRAGON
⭐ 19y
teşekkrler jasonn yalnz bnm bilgisayarda hata verio ne yapmam gerekio o dedğin programıda indrdm kurdm ama hala verio ne yapmam gerekio açtğmda uygulama doğru olmadğndan, bu uygulama başlayamadı.Uygulamayı tekrar yüklemek sorunu giderebilir yazıo.
aynı sorun bende war bende yapılandırma programı yukledım ama aynı gene
bi çözum warmı ?
Bazı sitelerde pluginde stall eklentisi olduğunu gördüm buna dahil edebilirmisiniz yada nasıl dahil edebiliriz ? amacım bununla stallbot açtırmak.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
yeni update te çalışıyormu 1.171 de?
bende dumpimagecode plugini bulunamadı diyo napcaz :S
süper bişey bu tşk jw
selam arkadaşım 6 yıldır silkroad oynuyorum 30 yaşındayım zeusta ytl ile char yapıyorum evimde 2 pc var ve bi pc de 4 diğerinde 3 toplm 7 char açabiliyorum.
pc den ve proğramların coğundan iyi anlarım donanım konusunda çok fazla bilgim var.
fakat bu clientsiz oyuna girme proğramını bi türlü çalıştıramıyorum. Daha öncede denedim olmayınca vaz geçtim. Fakat char siparişleri artınca proğrama gereksinim duydum ve indirdim visual c++ de dahil pc de tüm proğramlarım var fakat hala yapılandırma hatası alıyorum bu konuda bana yardımcı olabilirsen inan çok sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.
pc den ve proğramların coğundan iyi anlarım donanım konusunda çok fazla bilgim var.
fakat bu clientsiz oyuna girme proğramını bi türlü çalıştıramıyorum. Daha öncede denedim olmayınca vaz geçtim. Fakat char siparişleri artınca proğrama gereksinim duydum ve indirdim visual c++ de dahil pc de tüm proğramlarım var fakat hala yapılandırma hatası alıyorum bu konuda bana yardımcı olabilirsen inan çok sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.
teşekkrler jasonn yalnz bnm bilgisayarda hata verio ne yapmam gerekio o dedğin programıda indrdm kurdm ama hala verio ne yapmam gerekio açtğmda uygulama doğru olmadğndan, bu uygulama başlayamadı.Uygulamayı tekrar yüklemek sorunu giderebilir yazıo.
aynı sorun bende war bende yapılandırma programı yukledım ama aynı gene
bi çözum warmı ?
hyr jasondan cvp bekliorm:)
Eos server'i ekleye bilirmisiniz ?
bende dumpimagecode plugini bulunamadı diyo napcaz :S
bu konuda yardım edin bi, jason nerelerdesin...
bu konuda yardım edin bi, jason nerelerdesin...
1.171 de çalışmıyor galiba bende çalışmıyor çalıştıran varmı? NetError die bişi çıkıo girerken anlayamadım NetFrameWork 2 de yüklü
O
OoFiRaRiSToO
⭐ 19y
Şuna bir el atın yahu 😗
clientless toolda örneğin bu araç ile bir char açıyorum açtığım charı nasıl bota bağlayacağım.
Program Güzel Ama Tehlikeli Yinede Ellerinize Sağlık
slm kardeş bana bunu bi anlatırmısın nası yapcaz nereye tasıcaz fln
anlaşılan jasonn tatile çıktı 😄 imdadımıza yetişir umarım en kısa zamanda 😜
I
izmitliq61
⭐ 18y
eline sağlık ama bir sorun çıkıyor. [SR33]clientless i açtığımda hata verior ndn acaba
bende çalıştı en sonunda biraz sorun var ama oldu girdim oyuna umarım ban yemez çar 😄
slm kardeş bana bunu bi anlatırmısın nası yapcaz nereye tasıcaz fln
Direk linke sarılma, biraz açıklamaları da oku.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap