Seçenekler --> Kumanda Char --> Char adı bölümüne yazıcaksın.
Bunun için yeni konu açmana gerek yoktu.Siteye geldiğimde topic'e de cevap yazardım.Neyse bu seferlik böyle olsun. 🍺
CLientessle ilgili bir sorum daha JasonWalker Bakabilirmisin
· 5 Yanıt · 778 görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Allah cocuklarını analı babalı buyutsun sagol hacım
😘 🍺
hacım ben oraya sit yazıom oturmuo bu adam ayakta durmayı cok sevıo galıba :S
Oraya sit yazmayacaksın. Oraya poverlevel yapan charının adını yazacaksın , altındaki kutucuğu işaretleyip Yetki ver diyeceksin. Sonra karakterine pm atıp sit diyeceksin. 👍
jason arkadaşım benim konumada bakarmısın acıl
JasonWalker kardesım dıorkı Seçenekleri Gösterden Ana char mı ole bısı dıo bende sadece Seçenekler yazıor programda ve Ana char bolmesı dıye bısey yok 😢 😢
jason u bekle... ben jasn değilim, jason olsam cevap verirdim herhalde...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap