Icerige atla
Extraloob

CLientessle ilgili bir sorum daha JasonWalker Bakabilirmisin

· 5 Yanıt · 778 görüntüleme
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#1
Seçenekler --> Kumanda Char --> Char adı bölümüne yazıcaksın.
Bunun için yeni konu açmana gerek yoktu.Siteye geldiğimde topic'e de cevap yazardım.Neyse bu seferlik böyle olsun. 🍺
5 Yanıt
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#2
Allah cocuklarını analı babalı buyutsun sagol hacım

😘 🍺
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#3
hacım ben oraya sit yazıom oturmuo bu adam ayakta durmayı cok sevıo galıba :S

Oraya sit yazmayacaksın. Oraya poverlevel yapan charının adını yazacaksın , altındaki kutucuğu işaretleyip Yetki ver diyeceksin. Sonra karakterine pm atıp sit diyeceksin. 👍
A
Agilla ⭐ 18y
#4
jason arkadaşım benim konumada bakarmısın acıl
D
drotalion ⭐ 19y
#5
JasonWalker kardesım dıorkı Seçenekleri Gösterden Ana char mı ole bısı dıo bende sadece Seçenekler yazıor programda ve Ana char bolmesı dıye bısey yok 😢 😢


jason u bekle... ben jasn değilim, jason olsam cevap verirdim herhalde...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: