yeni crakter yapılandırıyorum cleric+wizart olarak
benim sorunum skil point le ilgili car 25 lvl de 170 k sp var
sizce bu sp yetermi yoksa sp kasmaya devamı edim yaa yetmesse die endişe oluyor bilginize ihtiyacım olacak
cleric+wizard sp
· 16 Yanıt · 2.4K görüntüleme 0 okuyor
16 Yanıt
yeni crakter yapılandırıyorum cleric+wizart olarak
benim sorunum skil point le ilgili car 25 lvl de 170 k sp var
sizce bu sp yetermi yoksa sp kasmaya devamı edim yaa yetmesse die endişe oluyor bilginize ihtiyacım olacak
????????????????????????????????????
225k mı ne öyle birşey hatırlıyorum ama sen yinede bir bilenle konuş istersen 😊
225 k mı ihtiyaç var
ben 100 lvl geldigindede sıkıntı cekmek istemem
ben 100 lvl geldigindede sıkıntı cekmek istemem
ozaman 500k yap ne sıkıntı ne birşey hiçbir sorunun olmaz 😊
500k yapmak sorun deil ama bazı eziklerin zoruna gidiyor yaa monster cekiyorlar yada pk olarak ezigimi öldürüyorlar pc basında olmadan kasamıyom bunun caresi varsa yardım ederseniz sevinirim
Wizard-Cleric bütün skiller max yapmak istiyosan 1Mil Sp civarı birşey tutuyor...
yapma yaaa 1m sp demek 1 ay kasmak demek
bende Wizard-Cleric yapılandırıyorum şu an sp farmda toplam 800K sp kasıcam...Cleric'de gereksiz skillerde var hepsini açmaya gerek yok...Ong Sp Farm yaparak 600K kas sonra 90 olmaya bak 1-90 arası 230K sp kasıyosun pre plus görevi felan derken sp bile artar...
bende ong yapıyomda plus ta var bu carı 81 lvl wizard ım la kasıyom güzel kasılıyor ama belirttigim gibi ezig carımı öldürüyorlar buna sen ne gibi önlemin var
dediğini tam olarak anlayamadım onglarmı sp kastığın charı öldürüyor ?
ong larda sp farming yaptıgımda başkaları tarafından ya monster cekilerek yada pk olarak öldürüyorlar
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
taşındı.
ong larda sp farming yaptıgımda başkaları tarafından ya monster cekilerek yada pk olarak öldürüyorlar
pc başında olmasılısın başka yolu yok yada 42+ bi charın varsa koruyucu olarak yanına koy charının en azından moblardan korur...
Onglarda kasarken force 30 olan bir char getirmeniz yeterli 30 lvl, otomatik olarak sürekli harmony therapy basmasını sağlayın ve uçurumun en sağına bırakın charı...
ong larda kasmaktan vaz gectim gap ı bozdum 46 lvl yapıp penon lara koyacam 36 lvl master gap 9 da zaten shamarkana bot gitmiyor hotandan geçiş yapamıyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap