Icerige atla
Extraloob

cleric+wizard sp

· 16 Yanıt · 2.4K görüntüleme
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#1
yeni crakter yapılandırıyorum cleric+wizart olarak
benim sorunum skil point le ilgili car 25 lvl de 170 k sp var
sizce bu sp yetermi yoksa sp kasmaya devamı edim yaa yetmesse die endişe oluyor bilginize ihtiyacım olacak
16 Yanıt
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#2
yeni crakter yapılandırıyorum cleric+wizart olarak
benim sorunum skil point le ilgili car 25 lvl de 170 k sp var
sizce bu sp yetermi yoksa sp kasmaya devamı edim yaa yetmesse die endişe oluyor bilginize ihtiyacım olacak



????????????????????????????????????
Windy
Windy ⭐ 19y
#3
225k mı ne öyle birşey hatırlıyorum ama sen yinede bir bilenle konuş istersen 😊
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#4
225 k mı ihtiyaç var
ben 100 lvl geldigindede sıkıntı cekmek istemem
Windy
Windy ⭐ 19y
#5
ozaman 500k yap ne sıkıntı ne birşey hiçbir sorunun olmaz 😊
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#6
500k yapmak sorun deil ama bazı eziklerin zoruna gidiyor yaa monster cekiyorlar yada pk olarak ezigimi öldürüyorlar pc basında olmadan kasamıyom bunun caresi varsa yardım ederseniz sevinirim
B
Beijo ⭐ 19y
#7
Wizard-Cleric bütün skiller max yapmak istiyosan 1Mil Sp civarı birşey tutuyor...
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#8
yapma yaaa 1m sp demek 1 ay kasmak demek
B
Beijo ⭐ 19y
#9
bende Wizard-Cleric yapılandırıyorum şu an sp farmda toplam 800K sp kasıcam...Cleric'de gereksiz skillerde var hepsini açmaya gerek yok...Ong Sp Farm yaparak 600K kas sonra 90 olmaya bak 1-90 arası 230K sp kasıyosun pre plus görevi felan derken sp bile artar...
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#10
bende ong yapıyomda plus ta var bu carı 81 lvl wizard ım la kasıyom güzel kasılıyor ama belirttigim gibi ezig carımı öldürüyorlar buna sen ne gibi önlemin var
B
Beijo ⭐ 19y
#11
dediğini tam olarak anlayamadım onglarmı sp kastığın charı öldürüyor ?
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#12
ong larda sp farming yaptıgımda başkaları tarafından ya monster cekilerek yada pk olarak öldürüyorlar
B
#13
taşındı.
B
Beijo ⭐ 19y
#14
ong larda sp farming yaptıgımda başkaları tarafından ya monster cekilerek yada pk olarak öldürüyorlar

pc başında olmasılısın başka yolu yok yada 42+ bi charın varsa koruyucu olarak yanına koy charının en azından moblardan korur...
J
Jigsaw ⭐ 19y
#15
Onglarda kasarken force 30 olan bir char getirmeniz yeterli 30 lvl, otomatik olarak sürekli harmony therapy basmasını sağlayın ve uçurumun en sağına bırakın charı...
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#16
ong larda kasmaktan vaz gectim gap ı bozdum 46 lvl yapıp penon lara koyacam 36 lvl master gap 9 da zaten shamarkana bot gitmiyor hotandan geçiş yapamıyor

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: