daral:
Civciv üretimi :S
· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
ee ne var bunda?
Sence kötü bir olay mı?Ya da acımasızlık mı?
Ziraat Fakültesi okursan işlemlerin böyle olduğunu çok rahat anlarsın.
Ziraat Fakültesi okursan işlemlerin böyle olduğunu çok rahat anlarsın.
Bide bunu dinle..
Babam Tavukçuluk Araştırmada (Köy Hizmetlerine Bağlı bi kuruluş) çalışmıştı 20 sene.
O anlatıyodu profesörlerin emriyle onlarca civcivin kafasını makasla kesiyorlarmış..
Maksat bilim yani 😄 😄
Babam Tavukçuluk Araştırmada (Köy Hizmetlerine Bağlı bi kuruluş) çalışmıştı 20 sene.
O anlatıyodu profesörlerin emriyle onlarca civcivin kafasını makasla kesiyorlarmış..
Maksat bilim yani 😄 😄
Of burda olsalar ne mıncırırdım şimdi

Of burda olsalar ne mıncırırdım şimdi
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap