bu skilller kadar gereksiz bişey yok çünküüüüü;
buz kalkanına mag atak vurunca ,alev kalkanına da phy atak vurunca siliniyo bunun yerine
snow shield kullanın daha hayırlı ama mananız nolur onu bilemem 🙄
çinli karakter sahipleri için birkaç püf noktası...
· 37 Replies · 7.5K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Yalnız ßu FireWall ı basana Kadar Ölme İhtimalin Çok Yüksek xD
PAYLaŞım için saGol AslıNda bu BeniM içİn Bi HAtIrLatma OlDu ThXX 🍺
evet çok işe ayrıyor özelliklele nukercılar ve bowcular için birebir (Blade ve glaviede tavsiye etmem karşıdaki bowcu veya nuker ise 😈 Yoksa Allah Rahmet Eylesin 😁 )
Asdad Nukerci :D:D Bakkalci gibi bişi oldu 😄
Hitful hortlatma şu konuları yahu :evil:
bütün ciddiyetin içine ediorm :DD: napam son zamanlar çok yapomaya başladım D:
çinli karakterlerin fazla bilinmeyen avantajları...
evet arkadaşlar bu skill için çok farklı yorumlar yapıldı.birçok kişide halen kullanmamakta.
Evet kardeşim ben hala kullanmamaktaydım şu wall skillerini ama bu güzel anlatımla bayağı yararlı olabileceğini anladım gerçekten teşekkürler.
En önemli noktasını yazayı unutmuşsun cleric warlock karakterlere karşıda çok işe yarıyor o ice wall kullanırsa attığı statülerin hiç biri tutmaz buda onu bitirir ama o buz duwaını hiç bi şekilde kıramaz çünkü phs saldırısı yoq tabi şuda war 1vs1 olcak arkadan başka biri saldırırsa iş başka yinede paylaşımın için saol^^
Y
Yalnizgezen
⭐ 19y
görünmezlige çare diyorsunuz fire de stealth serisini açmak kimsenin aklına gelmiyormu.Noob europeans. Avrupa çarı yatıramayan çinli çar sahipleri bu oyunu biliyorum demesin.
fire wall tutuluyor ama frost wall bek iyi değil...
aynen wizardların 2. vuruşa zamanları kesinlikle bulunmamaktadır...
bu arada her wizard öyle yapacak değil siz fire wallın ilk serisini açın 1 de bırakın öyle olmaz işte oyunu bilen wizardları unutmayalım. 1 de bırakırsanız wizard skillsiz vuracaktır sonra en son kafanıza inen meteoru görürsünüz sonra yer elması olur çıkarsınız 😄
aynen wizardların 2. vuruşa zamanları kesinlikle bulunmamaktadır...
bu arada her wizard öyle yapacak değil siz fire wallın ilk serisini açın 1 de bırakın öyle olmaz işte oyunu bilen wizardları unutmayalım. 1 de bırakırsanız wizard skillsiz vuracaktır sonra en son kafanıza inen meteoru görürsünüz sonra yer elması olur çıkarsınız 😄
bunalrı kulanırsan sadece eu ve xbow un görünmezli için kullanırsın gerisi fos
bencede görünmezlik için kullanırsın .... ben hiç kullanmayı düşünmedim ...denemek için açan arkadaşlarımda kapattılar
Bunları bir glavie / blade cinin bow chara karşı açtığını düşünemiyorum :S
çok haklısın
69 lvl bowcu iken 71 lvl euro two-hand warrior kestim fire wall ile
mutlaka maxlanmalı...çunku yere yatmıyorsunz..stun olmadıgınıda yeni ögrendm ^^
flagda dogar dogmaz fire wall açıp 3-4 kişiyi kesebiliorm..
wizardların ilk skilli size işlemiyor..tabi kıramazsa 2. skillide ^^
69 lvl bowcu iken 71 lvl euro two-hand warrior kestim fire wall ile
mutlaka maxlanmalı...çunku yere yatmıyorsunz..stun olmadıgınıda yeni ögrendm ^^
flagda dogar dogmaz fire wall açıp 3-4 kişiyi kesebiliorm..
wizardların ilk skilli size işlemiyor..tabi kıramazsa 2. skillide ^^
görunmezlerı gorme programı war onları kullan 😄
birde son olarak bu duwarın çindeyken abnormal statüs division fln yemiyorsunuz galiba çünkü fire wall içindeki bowman a bi tomar abnormal statüs attı bi kaçır resist werdi diğerleri buff kısmında tıklıosunuz ya adamı orda görünmedi :S
evet diyorz ya....status işlemiyor stun ve knock-down da birer statustur aslında...
fire wall içndeylen status yemez ve mag attacklar size işlemez tabi onunda kendine göre bir hp si war... maxlandımı 15k olur herhalde.... bu el yakmasıyla kırılamayacak bir miktar...zaten eu str ler hiç kıramıyor... bu skill resmen eu strleri ezmek için yapılmış kanımca ^^
fire wall içndeylen status yemez ve mag attacklar size işlemez tabi onunda kendine göre bir hp si war... maxlandımı 15k olur herhalde.... bu el yakmasıyla kırılamayacak bir miktar...zaten eu str ler hiç kıramıyor... bu skill resmen eu strleri ezmek için yapılmış kanımca ^^
Log in to write a reply.
Log In