İnternet Explorer Kendi Kendine Sayfalar Açıyor Ve Sayfanın En Üst Solunda CiD Yazıyor Neden Acep :x
CiD Hataları
· 7 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
onlar reklam için oluyordu biliyorum program ekle ve kaldırdan ara bi ne var ne yok gereksizleri sil bir programın içinde olabilir
Bendede bır ara kendılıgınden sayfalar acıyordu.Virüs bulaşmış olabilir, benımkı formatla gectı 🙄
Bendede bır ara kendılıgınden sayfalar acıyordu.Virüs bulaşmış olabilir, benımkı formatla gectı 🙄
30dk Önce Format Attım Hala Var 😢
onlar reklam için oluyordu biliyorum program ekle ve kaldırdan ara bi ne var ne yok gereksizleri sil bir programın içinde olabilir
Ne oLduğunu Çözebilmiş Değilim Yaw?
- Resim Silinmiş.
bulursan banada haber wer bende de ayni prblem war ?!!!!!!!
iyi bir virüs programıyla tarama yap
C System32 de arat "msgsvr16.exe" böyle bir prgram varmı
vde trojanları aramak için http://www.simplysup1.com/download/dl/trsetup.exe bu programı kullan
C System32 de arat "msgsvr16.exe" böyle bir prgram varmı
vde trojanları aramak için http://www.simplysup1.com/download/dl/trsetup.exe bu programı kullan
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap