Arkadaslar YEni Char AÇacağım :S Ama Character :S nasıl olcak Yani
Full Str Glavie
Full Str Blade
Full Str Bow
Full int Sword/spear
Full int Bow
Hybird ? 5-1 7-1 ?
Character Yapılandırma
· 8 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
benim sana onerim yaa 5-1 int spear yada full int sword/shiled
Tmm 5-1 Spear Hybir Olayım Statlarını Nasıl VEreceğim :S ?
N
NephilimAngel
⭐ 19y
adı üstünde 5-1 hybirth 5 int 1 str Wink
Saol Wink Tşk. Ederim Hemen Oluştuuroyum Very Happy
ÇooK Tşk. Ediyorum Very Happy Full Str BOw Açacagım Very Happy Mr. Green Mr. Green
5-1 spear ac demiş tsk ettin hemen acıom dedin snra bsy denmemiş tsk ediorum full str bow acıom hahahaha Very Happy ilginc
biraz dusunupte kendn bulsan buralarda ugrasmamıs olcan auheuahe Mr. Green
biraz dusunupte kendn bulsan buralarda ugrasmamıs olcan auheuahe Mr. Green
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
senın kasma stline baglı eger param fazla pot sıkıntısı cekmem weaponlara paso + basrm dıosan full str fire blader ol glavie hızlı kasar ama cok sıkıcıdır (kendı charım var ordan bılıorum Twisted Evil ) ama hızlı kasmak ıstıyorum weapon diil ama kıyafette cok iyi stone kasrm diosan bnm sana tavsiyem en mantıklısı full int sword\shild ama diosanki ben deli oynarım gozum karadır spear saana tavsiyem yardımcı olabıldıysem ne mutlu Very Happy
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap