Icerige atla
Extraloob

Char yapılandırmada yardım Acil?

· 16 Replies · 1.7K views
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar 90LVL'de bir 2Str 1int Karakter nası olur +Ları -Leri nelerdir neler giymelidir Lütfen yorumlarını oynayanlar bilenler yorum yazsınlar
16 Replies
A
Absence ⭐ 19y
#2
Şöyle söliim benim oyuna ilk başladığım zamanlarda karakterleri boyle yapılandıranlar coktu 7-1 5-1 gibi bir modaydı ama sadece oyunu iyi bilenler karakterlerden verim alabiliyorlardı pvp zevkli olurdu
kasılmak zordu 90 lv nasıl olur bilmem cunku coğu zor geldiğinden bıraktı
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#3
Char bowman archer chardır belirtmeyi unutmuşum 😜
P
Prestij ⭐ 18y
#4
Bowman için 2 str 1 int olmaz, yanlız str olur, bahsettiğin durum özellikle int ağırlıklı karakterleri Hp yönünden sağlamlaştırmak içindir.
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#5
Başka fikri oynayan bilen varmı yorumlasınlar lütfen
+5 +6 Garment Set +7Bow ile nasıl olur?
A
Absence ⭐ 19y
#6
Bence vazgeç sonradan pişman olma guzel bi char olmas gibi gelio
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#7
Hadi ya bukadar kötümü diyorsunuz?
A
Absence ⭐ 19y
#8
En iyisi ac bi char kas 40-50 lv dene bi nasıl oluyor diye hoşuna giderse devam
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#9
50 40 LVL De charı pek anlayamamki:)
P
Prestij ⭐ 18y
#10
Bowman charda eğer int e verirsen hem HP azalır çabuk ölürsün hemde atağın azalır, sence mantıklımı ? int in tek avantajı snow shield skilini rahat kullanmak ve çok az mag. defans, mag. defansı garment set kullanarakta telafi edebilirsin.
A
Absence ⭐ 19y
#11
50 40 LVL De charı pek anlayamamki:)

Daha ote gotur madem ne diyeyim ama pişman olursan elinde kalır char satamassında
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#12
Başka kimse yokmu yorumlayıp söleyebilicek ❓
S
Sniker ⭐ 19y
#13
Bowman dediğin şey pure str olur.sakın inte dokunup da phy balanceni düşürme.sana önerebilceğim en mantıklı yapılandırma pure str force bow. 90 force 90 fire 90 pacheon 30 ice.
dediğin gibi +5 & +6 set +7 veya üstü bi bow kullanırsan tek zorlanacağın char pure str force glavier olur.Warrior cleric buildleri kesmeyi unutucaksın bunu da söylemeyi unutmayayım^^
neden: holly spell 🎭
R
R3l4X ⭐ 19y
#14
bnce 5-1 yada 7-1 bi char yap çünkü 2-1 charlar hiç ii olmuo bosuna kasmıs olursun böle yaparsan hybrid olursun ve canın çok olur heuksalıda açtın mı setin sağlam ise bildiğime göre 90da canın 15-16k oluomus ii düsün derim
X
Xanthos ⭐ 19y
#15
Kötü bir benzetme olacak lakin anlayan ne demek istediğimi çok iyi kavrayacak...

Travestiden bebek doğurmasını beklemekle 2 str / 1 int karakter yapıp adam kesmek arasında çok ince bir çizgi var... 🍿
R
#16
Pacificte Wasilikarpus var o bizim burdan konuşuyoruz böyle bir char önerip duruyor ! Bak derim

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: