Arkadaşlar 90LVL'de bir 2Str 1int Karakter nası olur +Ları -Leri nelerdir neler giymelidir Lütfen yorumlarını oynayanlar bilenler yorum yazsınlar
Char yapılandırmada yardım Acil?
· 16 Replies · 1.7K views 0 reading
16 Replies
Şöyle söliim benim oyuna ilk başladığım zamanlarda karakterleri boyle yapılandıranlar coktu 7-1 5-1 gibi bir modaydı ama sadece oyunu iyi bilenler karakterlerden verim alabiliyorlardı pvp zevkli olurdu
kasılmak zordu 90 lv nasıl olur bilmem cunku coğu zor geldiğinden bıraktı
kasılmak zordu 90 lv nasıl olur bilmem cunku coğu zor geldiğinden bıraktı
Char bowman archer chardır belirtmeyi unutmuşum 😜
Bowman için 2 str 1 int olmaz, yanlız str olur, bahsettiğin durum özellikle int ağırlıklı karakterleri Hp yönünden sağlamlaştırmak içindir.
Başka fikri oynayan bilen varmı yorumlasınlar lütfen
+5 +6 Garment Set +7Bow ile nasıl olur?
+5 +6 Garment Set +7Bow ile nasıl olur?
Bence vazgeç sonradan pişman olma guzel bi char olmas gibi gelio
Hadi ya bukadar kötümü diyorsunuz?
En iyisi ac bi char kas 40-50 lv dene bi nasıl oluyor diye hoşuna giderse devam
50 40 LVL De charı pek anlayamamki:)
Bowman charda eğer int e verirsen hem HP azalır çabuk ölürsün hemde atağın azalır, sence mantıklımı ? int in tek avantajı snow shield skilini rahat kullanmak ve çok az mag. defans, mag. defansı garment set kullanarakta telafi edebilirsin.
50 40 LVL De charı pek anlayamamki:)
Daha ote gotur madem ne diyeyim ama pişman olursan elinde kalır char satamassında
Başka kimse yokmu yorumlayıp söleyebilicek ❓
Bowman dediğin şey pure str olur.sakın inte dokunup da phy balanceni düşürme.sana önerebilceğim en mantıklı yapılandırma pure str force bow. 90 force 90 fire 90 pacheon 30 ice.
dediğin gibi +5 & +6 set +7 veya üstü bi bow kullanırsan tek zorlanacağın char pure str force glavier olur.Warrior cleric buildleri kesmeyi unutucaksın bunu da söylemeyi unutmayayım^^
neden: holly spell 🎭
dediğin gibi +5 & +6 set +7 veya üstü bi bow kullanırsan tek zorlanacağın char pure str force glavier olur.Warrior cleric buildleri kesmeyi unutucaksın bunu da söylemeyi unutmayayım^^
neden: holly spell 🎭
bnce 5-1 yada 7-1 bi char yap çünkü 2-1 charlar hiç ii olmuo bosuna kasmıs olursun böle yaparsan hybrid olursun ve canın çok olur heuksalıda açtın mı setin sağlam ise bildiğime göre 90da canın 15-16k oluomus ii düsün derim
Kötü bir benzetme olacak lakin anlayan ne demek istediğimi çok iyi kavrayacak...
Travestiden bebek doğurmasını beklemekle 2 str / 1 int karakter yapıp adam kesmek arasında çok ince bir çizgi var... 🍿
Travestiden bebek doğurmasını beklemekle 2 str / 1 int karakter yapıp adam kesmek arasında çok ince bir çizgi var... 🍿
R
Rock'nRolla
⭐ 19y
Pacificte Wasilikarpus var o bizim burdan konuşuyoruz böyle bir char önerip duruyor ! Bak derim
Log in to write a reply.
Log In