char satışlarında aracılık bölmünün kalkması beni çok üzdü. char alış verişini extraloob üzerinden yapıyorduk. şu anda güvenebilceğimiz başka bi sitede yok. lütfen bu konuda duyarlı olun
char satışlarında aracılık. içeri bakarmısınız
· 14 Yanıt · 2.4K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
char satışlarında aracılık bölmünün kalkması beni çok üzdü. char alış verişini extraloob üzerinden yapıyorduk. şu anda güvenebilceğimiz başka bi sitede yok. lütfen bu konuda duyarlı olun
Aracılık işlemlerimiz kaldırılmıştır.Bu konuda duyarlı olursanız seviniriz.Bu konuyu en kısa zamanda yönetime açacağım.
teşekkürler en yakın zamanda bu probleme bi çözüm bulursanız sevinirim. aracılık bekleyen çok sayıda arkadaşım var
ilgilencek kimse yok mu forumda bu konuyla ilgili
S
sandomorrq
⭐ 16y
evet aracılık istiyoruz
adminler nerde :S
Malesef aracılık hizmeti şimdilik kaldırıldı ama en yakın zamanda aracılık hizmetinin yeniden verilmeye baslanıcagından eminim 😉
teşekkürler ilgilenirse adminlerde yakın zamanda bu konuyla çok iyi olur :s
teşekkürler ilgilenirse adminlerde yakın zamanda bu konuyla çok iyi olur :s
Char alışverişlerinde extraloob akla gelen ilk isimdir. en kısa zamanda bu konu ile ilgili açıklama yapılır 👍
teşekkürler ilgilenirse adminlerde yakın zamanda bu konuyla çok iyi olur :s
Char alışverişlerinde extraloob akla gelen ilk isimdir. en kısa zamanda bu konu ile ilgili açıklama yapılır 👍
vw güvenebilceğimiz tek site 👍
teşekkürler ilgilenirse adminlerde yakın zamanda bu konuyla çok iyi olur :s
Char alışverişlerinde extraloob akla gelen ilk isimdir. en kısa zamanda bu konu ile ilgili açıklama yapılır 👍
vw güvenebilceğimiz tek site 👍
🍺
R
recaiyilmaz
⭐ 15y
Aracılık Bence İlk Yapılması Gereken İş 😊 Sitenin Mantığı Değişmemeli Diye Düşünüyorum... Gamebayi Siteye Artı Katacak Diye Biliyordum Fakat Daha Cok Eksılmeler Goruyorum :(( Mılletı Extraloob aracılıgına alıstırmak ıcın hergun global atıyordum tesekkurler extraloob guvendıgım kadar varsın dıye 😞 Sonunda alıstırdım cogu kısıyı ve bu sıte aracılıgıyla nereden baksanız 60++ dan fazla 101++ cracter alıp sattım yada takas ettım ... cabalarımın bosa gıttıgını gormek uzucu 😞 Sitenin Ruhu Değişmemeli ...
Aracılık Bence İlk Yapılması Gereken İş 😊 Sitenin Mantığı Değişmemeli Diye Düşünüyorum... Gamebayi Siteye Artı Katacak Diye Biliyordum Fakat Daha Cok Eksılmeler Goruyorum :(( Mılletı Extraloob aracılıgına alıstırmak ıcın hergun global atıyordum tesekkurler extraloob guvendıgım kadar varsın dıye 😞 Sonunda alıstırdım cogu kısıyı ve bu sıte aracılıgıyla nereden baksanız 60++ dan fazla 101++ cracter alıp sattım yada takas ettım ... cabalarımın bosa gıttıgını gormek uzucu 😞 Sitenin Ruhu Değişmemeli ...
Ruh aynı hacım lakin şu anda bu hizmeti veremiyoruz en kısa zamanda ilgileneceğiz. 😎
Aracılık Bence İlk Yapılması Gereken İş 😊 Sitenin Mantığı Değişmemeli Diye Düşünüyorum... Gamebayi Siteye Artı Katacak Diye Biliyordum Fakat Daha Cok Eksılmeler Goruyorum :(( Mılletı Extraloob aracılıgına alıstırmak ıcın hergun global atıyordum tesekkurler extraloob guvendıgım kadar varsın dıye 😞 Sonunda alıstırdım cogu kısıyı ve bu sıte aracılıgıyla nereden baksanız 60++ dan fazla 101++ cracter alıp sattım yada takas ettım ... cabalarımın bosa gıttıgını gormek uzucu 😞 Sitenin Ruhu Değişmemeli ...
duygularıma tercüman olmuşsun kardeşim ya bende char satışlarını hep exl aracılığıyla yaptım şimdi kendim char alıcam ama güvenebilceğimiz bi yer yok maalesef
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap