Birşey fark ettim, üyeler kısmında ki tüm kişi renkleri tek renk.
Rank rütbe ile renklense güzel olmazmı?
Rank rütbe ile renklense güzel olmazmı?


Yaralı styleÜnlü olmuşum .d

o değilde şu ders başı yazısı 4 senedir orda makara:
Yaralı style
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
Böyle de çok renkli gözüktü , bilemedim. Oylara göre eski haline alır yada böyle bırakırız.

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap