Icerige atla
Extraloob

Cep Telefonunuzdan ScreenShot Çekmek <Resimli Anlatım>

· 7 Yanıt · 3.3K görüntüleme
The47
The47 OP ⭐ 18y
#1


Bu rehberde Sony Ericsson, Nokia gibi markaların symbian & android olmayan modellerinde ekran resminin nasıl çekildigi anlatılacaktır.

Öncelikle programımız Display Reader'ı indiriyoruz.




VirusTotal
Spoiler


Adım-1

Telefon USB Kablo aracılıgıyla PC ye baglanır.

Adım-2

Display reader açılır.



Adım-3

Dogru COM noktası bulunur. Dogru COM noktasını buldugunuzda alt tarafta ekran boyutu yazar.



Adım-3

Read butonuna basıyoruz ve o an telefonun ekranın ne varsa programda gözüküyor.



Adım-4


Save!



Yapacagımız bu kadar basit. Symbian ve android telefonların bu iş için yıgınla program destegi var ancak javada mümkün degil bu sebeple bu yöntem şimdilik en kullanışlısı 👍

Anlatım bana aittir konuyla iligli sorularınız varsa sorabilirsiniz.


- Resim Silinmiş.
7 Yanıt
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#2
link açılmıyor
The47
The47 OP ⭐ 18y
#3
link açılmıyor


1 adet / fazla koymuşum düzeltildi 🍺
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#4
Nokia N97 (S60 V5) için alternatif varmı?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: