sarkolata OP ⭐ 17y 16 yil once #1 sJSro dan tekrar isroya dönüyoruz . BU kendiliğniden oto login gelmiş . ama 10 sniyede veya 15 basıyor requeste ama Aşşada cannot connect hiç yazmıyor internet hızı düşüklüğünden mi yoksa o yazı kaldırıldımı ? ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote +Q Reply Delete
M Mr_Poseidon ⭐ 19y 16 yil once #2 Bugda kalmış olmalısın normalde geliyor ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
Mopneet ⭐ 18y 16 yil once #3 Daha accountta char bile yok. Ne Bugı? xD ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
M Mr_Poseidon ⭐ 19y 16 yil once #4 rev6 bi açıklama yapmıştı altta o yazı 20 sn boyunca çıkmıyorsa sonsuza kadar beklersiniz diye yani char ile alakası yok 😜 ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
B boo ⭐ 19y 16 yil once #5 farkindaysaniz requesting geliyormus cannot connect gelmiyormus.....YANI bi sorun yok artik cannot connect gelmiyor zaten. ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete