sJSro dan tekrar isroya dönüyoruz . BU kendiliğniden oto login gelmiş . ama 10 sniyede veya 15 basıyor requeste ama Aşşada cannot connect hiç yazmıyor internet hızı düşüklüğünden mi yoksa o yazı kaldırıldımı ?



Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap