Yaf İd Pas Giriyorum C7 Veriyor Neden 😲 :?
C7 :(
· 14 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
bendede aynı problem
Şu anda Silkroad Genelinde Bir sorun var 😉
Aynen noldu acaba?
_
_BordoBereli_
⭐ 19y
Bu sorunla ben de yaşıyorum bunu nasıl düzeltebilirzz...
Bu sorunla ben de yaşıyorum bunu nasıl düzeltebilirzz...
Şu anda Silkroad Genelinde Bir sorun var 😉
c7 yiyenler kulubu 😄
aahha c klübü ama girdim şimdi:)
Siz bu sorunu düzeltemezsiniz, illa arada aksaklıklar çıkacak biraz sabretmesini öğrenelim. 😉
işin kötüsü premium kullananlarda giremiyo 😊
M
minotauros
⭐ 19y
10 dk dır bende girmeyi deniyorum bendede var
M
Misproject
⭐ 19y
bnm bi de boyna dc yiyodu gene yedi sonra boyna c7 veriyoxD
M
Misproject
⭐ 19y
düzeldi şimdi bende
GeÇTi
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap