sro c7 hatası verıyor nasıl cozumlerız ... + serverlar crowded
sro c7 hatası
· 21 Yanıt · 6.1K görüntüleme 0 okuyor
21 Yanıt
upupup
eet bendede ayni sorun var suanda
O
Old School
⭐ 19y
Ewet ya bune üst üste 2 kez oldu bide bunla uğraş
bendede var ya nasıl olucak bu böyle
S
SagittariuS
⭐ 19y
Evet aynen dc yedim, tekrar girerken C7 veriyor sürekli anlayamadım ben sanırım Joymax den kaynaklanıyor...
Regarding Logging In Problem May 22, 2008
Hello. This is Silkroad Online.
There is a problem with logging in the game at the moment.
We will fix this problem as soon as possible.
We apologize for any inconvenience caused.
ingilizcem iyi değildur emme böyle bi duyuru var silkroad sitesinde belkide calisiyorlardir cekik gözlüler :d
Hello. This is Silkroad Online.
There is a problem with logging in the game at the moment.
We will fix this problem as soon as possible.
We apologize for any inconvenience caused.
ingilizcem iyi değildur emme böyle bi duyuru var silkroad sitesinde belkide calisiyorlardir cekik gözlüler :d
S
SagittariuS
⭐ 19y
Bottan girmeyin arkadaşlar bottan çıktım c7 vermiyo şuan..
O
Old School
⭐ 19y
yo gene aynı botsuzda c7
H
Helicopter
⭐ 18y
Bot olmadığı halde ben de C7 hatası alıyorum...
bence serverler restart yedi :d
serverlist programina göre bütün serverler bosaldi 25-30 kisi var fakat hala c7 hatasi veriyor 😊
hiç olmayacak yerde lagdan yattı...:(
c7 serverler le ilgili bi sorun loggin serverle alakali sanirsam herkezde ayni sorun war duzeltmelerini beklicez napalim 😊
bir şey daha internet bağlantısı hiç bu kadar berbat olmamıştı.... asıl lag telekomdan... kaynaklanıyor....:(
full oldu hala c7 benden baska alan yokmu c7 arkadaslar
O
Old School
⭐ 19y
Bende alıyorum c7 de dc olmaz olaydım bi oldum bida girmiyor
H
Helicopter
⭐ 18y
Tamamdır düzeldi 😉
_
_EvilAngel_
⭐ 19y
bendede var :S düzeliyor.1 kaç kez den,iyorum gene başlıyo inş. iran önce düzeltirler
bende hala devam ediyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap