Büyüyünce Ne Yapmayı Planlıyorsun?
Herhangi bir Avrupa ülkesine yerleşip orada sakin bir hayat yaşayacağım.
Belki Avusturya
Büyüyünce Ne Yapmayı Planlıyorsun?
· 23 Replies · 2.9K views 0 reading
23 Replies
ı gemı bulup multecı kacırcam.
Hayalim hep Sydney gibi bi şehire yerleşmek Türkiyeden ümidim yok
öss ye bağlı ama amacım Eczacı olmak... ve türkiye'de yaşamımı devam ettirmek
[ek #12654]
beyler buyuyunce avrupada oturmak ıstıyorum bole gelısmıs bı ulkede guzel bı hayat gecırmek ıstıyorumbı gemıyle butun okyonusları gormedıgım dunyada yer kalmıcak gemımle gezcem offf ..
beyler buyuyunce avrupada oturmak ıstıyorum bole gelısmıs bı ulkede guzel bı hayat gecırmek ıstıyorumbı gemıyle butun okyonusları gormedıgım dunyada yer kalmıcak gemımle gezcem offf ..
Türkiye'de herkes gibi bir hayat yaşayacağım. bi memuriyet kimse bana dokunmasın ben küçücük bi evim olsun işten eve evden pc ye öle takılıyım
şıklar yeterli değil çok zengin olup harem kuracağım.
N
NiGHTMaRe_
⭐ 19y
yarın ola hayrola....
öss ye bağlı ama amacım Eczacı olmak... ve türkiye'de yaşamımı devam ettirmek
aynen şuan lisedeyim fen bölümü okuyorum eczacı olmak ilk hedefim.Fazla para kazanamassam eczanenin arka tarafını internet cafe açmayı planlıyorum 😁
zaten almanyadayım, ne daha avrupa ülkesi 😄
en iyisi yarın ola hayrola ^^
en iyisi yarın ola hayrola ^^
S
StarkDrache
⭐ 19y
Herhangi bir Avrupa Değide Avustralya ülkesine yerleşip orada sakin bir hayat yaşayacağım.
Herhangi bir Avrupa Değide Avustralya ülkesine yerleşip orada sakin bir hayat yaşayacağım.
ora zor be koçum artık öyle herkesi almıyor ora. Puan istiyor, saçma sapan birşey yapmışlar. Yıllık 50.000 pound ciron olacak, kendi iş yerini açacaksın falan saçma sapan birşey avustralyaya başvuru.
Ben geleceği fazla düşünmem. Anı yaşarım. Ama düşündüğüm tek şey Avrupa ülkesine yerleşip, rahat değil de DÜZGÜN bir hayat yaşamak.... Yani istediğimi yapmak... Bekle isviçre ben geliyoruuuummm . (beni bekle bi lise bitsin xD)
S
StarkDrache
⭐ 19y
Herhangi bir Avrupa Değide Avustralya ülkesine yerleşip orada sakin bir hayat yaşayacağım.
ora zor be koçum artık öyle herkesi almıyor ora. Puan istiyor, saçma sapan birşey yapmışlar. Yıllık 50.000 pound ciron olacak, kendi iş yerini açacaksın falan saçma sapan birşey avustralyaya başvuru.
Hacım Avustralyadan Sonra En Sevdiğm Yer Kanada Olmadı Orayı Deneriz 🎅
yarın ola hayrola....
😄
S
StarkDrache
⭐ 19y
zaten almanyadayım, ne daha avrupa ülkesi 😄
en iyisi yarın ola hayrola ^^
Hacım Senin İmzana Baktım O Siteyi Keşfettimde Bizim İnt Bi Garip 🎭
1024 Biliyordum Ama Alakası Bile yok 🎅

zaten almanyadayım, ne daha avrupa ülkesi 😄
en iyisi yarın ola hayrola ^^
Hacım Senin İmzana Baktım O Siteyi Keşfettimde Bizim İnt Bi Garip 🎭
1024 Biliyordum Ama Alakası Bile yok 🎅
😁
Yabancı bir ülkeye gitmeyi hiç düşünmedim.Çünkü yaşadığım ülke var olan bütün ülkelerden daha güzel.
Herhangi bir Avrupa ülkesine yerleşip orada sakin bir hayat yaşayacağım. Muhtemelen İngiltere
N
NephilimAngel
⭐ 19y
hiç biri 2012 de zate o dediklerinin hiç bri kalmıcakki xD
Log in to write a reply.
Log In