Icerige atla
Extraloob

Büyüyünce Ne Yapmayı Planlıyorsun?

· 23 Replies · 2.9K views
U
Uykucu OP ⭐ 19y
#1
Büyüyünce Ne Yapmayı Planlıyorsun?
Herhangi bir Avrupa ülkesine yerleşip orada sakin bir hayat yaşayacağım.
Belki Avusturya
23 Replies
W
Wrestler ⭐ 19y
#2
ı gemı bulup multecı kacırcam.
E
Espio ⭐ 19y
#3
Hayalim hep Sydney gibi bi şehire yerleşmek Türkiyeden ümidim yok
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#4
öss ye bağlı ama amacım Eczacı olmak... ve türkiye'de yaşamımı devam ettirmek
[ek #12654]
W
Wrestler ⭐ 19y
#5
beyler buyuyunce avrupada oturmak ıstıyorum bole gelısmıs bı ulkede guzel bı hayat gecırmek ıstıyorumbı gemıyle butun okyonusları gormedıgım dunyada yer kalmıcak gemımle gezcem offf ..
W
Wrestler ⭐ 19y
#6
beyler buyuyunce avrupada oturmak ıstıyorum bole gelısmıs bı ulkede guzel bı hayat gecırmek ıstıyorumbı gemıyle butun okyonusları gormedıgım dunyada yer kalmıcak gemımle gezcem offf ..
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#7
Türkiye'de herkes gibi bir hayat yaşayacağım. bi memuriyet kimse bana dokunmasın ben küçücük bi evim olsun işten eve evden pc ye öle takılıyım
T
TheOne ⭐ 19y
#8
şıklar yeterli değil çok zengin olup harem kuracağım.
N
NiGHTMaRe_ ⭐ 19y
#9
yarın ola hayrola....
T
Typhoon ⭐ 18y
#10
öss ye bağlı ama amacım Eczacı olmak... ve türkiye'de yaşamımı devam ettirmek

aynen şuan lisedeyim fen bölümü okuyorum eczacı olmak ilk hedefim.Fazla para kazanamassam eczanenin arka tarafını internet cafe açmayı planlıyorum 😁
D
drotalion ⭐ 19y
#11
zaten almanyadayım, ne daha avrupa ülkesi 😄

en iyisi yarın ola hayrola ^^
S
#12
Herhangi bir Avrupa Değide Avustralya ülkesine yerleşip orada sakin bir hayat yaşayacağım.
D
drotalion ⭐ 19y
#13
Herhangi bir Avrupa Değide Avustralya ülkesine yerleşip orada sakin bir hayat yaşayacağım.


ora zor be koçum artık öyle herkesi almıyor ora. Puan istiyor, saçma sapan birşey yapmışlar. Yıllık 50.000 pound ciron olacak, kendi iş yerini açacaksın falan saçma sapan birşey avustralyaya başvuru.
E
eiReNe ⭐ 18y
#14
Ben geleceği fazla düşünmem. Anı yaşarım. Ama düşündüğüm tek şey Avrupa ülkesine yerleşip, rahat değil de DÜZGÜN bir hayat yaşamak.... Yani istediğimi yapmak... Bekle isviçre ben geliyoruuuummm . (beni bekle bi lise bitsin xD)
S
#15
Herhangi bir Avrupa Değide Avustralya ülkesine yerleşip orada sakin bir hayat yaşayacağım.


ora zor be koçum artık öyle herkesi almıyor ora. Puan istiyor, saçma sapan birşey yapmışlar. Yıllık 50.000 pound ciron olacak, kendi iş yerini açacaksın falan saçma sapan birşey avustralyaya başvuru.


Hacım Avustralyadan Sonra En Sevdiğm Yer Kanada Olmadı Orayı Deneriz 🎅
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#16
yarın ola hayrola....



😄
S
#17
zaten almanyadayım, ne daha avrupa ülkesi 😄

en iyisi yarın ola hayrola ^^


Hacım Senin İmzana Baktım O Siteyi Keşfettimde Bizim İnt Bi Garip 🎭
1024 Biliyordum Ama Alakası Bile yok 🎅
289450161.png
Files (1)
D
dR.NooB ⭐ 19y
#18
zaten almanyadayım, ne daha avrupa ülkesi 😄

en iyisi yarın ola hayrola ^^


Hacım Senin İmzana Baktım O Siteyi Keşfettimde Bizim İnt Bi Garip 🎭
1024 Biliyordum Ama Alakası Bile yok 🎅
289450161.png

😁

Yabancı bir ülkeye gitmeyi hiç düşünmedim.Çünkü yaşadığım ülke var olan bütün ülkelerden daha güzel.
Files (1)
M
Marinero ⭐ 19y
#19
Herhangi bir Avrupa ülkesine yerleşip orada sakin bir hayat yaşayacağım. Muhtemelen İngiltere
N
#20
hiç biri 2012 de zate o dediklerinin hiç bri kalmıcakki xD

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: