Icerige atla
Extraloob

Büyüyünce Ne Yapmayı Planlıyorsun?

· 23 Replies · 2.9K views · Page 2 / 2
Replies
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#21
hiç biri 2012 de zate o dediklerinin hiç bri kalmıcakki xD

o kıyamet teorileri safsata allahın mayasına nostradamusuna inanıyonuz 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#22
Yarın ola hayır ola be hacım. Ama ben ileride kendime int. cafe açmayı planlıyorum. Orada hem SRO oyna hem PC mühendisliği falan filan yane süpper olacak ilerisi 😎
[F New]Solo Gitarist
K
kral_tr ⭐ 18y
#23
Bence en güzeli farklı bir ülkeye yerleşip sakin bir hayat yaşamaktır

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: