Saygı değer arkadaşlarım sizlerden Bursaspor'umuzun ligdeki geleceği hakkında ? Şampiyonluk yarışı hakkında? Ligi nerede bitirir ve gelecek sezon için transfer etmesi gereken bölgeler nelerdir ? Bakalım Bursaspor hakkında ne tür yorumlar gelecek.
Yorumlarınızı esirgemeyiniz..
Saygılarımla,
Bursaspor'umuzun geleceği ?
· 8 Yanıt · 3.8K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
İlk şampiyonluğunda Bursaspor adına çok sevinmiştim.Aslında ne yalan söyleyeyim Fenerbahçe şampiyon olmasında kim olursa olsun
Bursa zengin bir klüp değil. Dolayısıyla elinde bulunan iyi oyunculara iyi teklifler gelirse red edemeyeceklerdir. Ellerinde oluşan para ile daha iyilerini yaparlar mı, doğru futbolcular alırlar mı soru işareti..
Bu sene şampiyon olacak kulüp 100 milyon civarında gelir elde edecekmiş.Gazeteden okumuştum
Bu sene şampiyon olacak kulüp 100 milyon civarında gelir elde edecekmiş.Gazeteden okumuştum
10 milyondur o 🎅
Bu sene şampiyon olacak kulüp 100 milyon civarında gelir elde edecekmiş.Gazeteden okumuştum
100 milyon olabilir çünki geçen sene yapılan yayın ihalesinde Digitürk'ün verdiği rakamdan dolayı.
Bu sene şampiyon olacak kulüp 100 milyon civarında gelir elde edecekmiş.Gazeteden okumuştum
10 milyondur o 🎅
Hocam sırf bu para için FB'nin şampiyon olmasını istemiyolar 😆 iyi yapıyolar ama
Bu sene şampiyon olacak kulüp 100 milyon civarında gelir elde edecekmiş.Gazeteden okumuştum
10 milyondur o 🎅
Hocam sırf bu para için FB'nin şampiyon olmasını istemiyolar 😆 iyi yapıyolar ama
Zaten Fener zengin takım birde şampiyon olduğu zaman gelecek para Fener ne olur bilemiyorum 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap