Icerige atla
Extraloob

Bursa`da okullar iki gün tatil

· 40 Replies · 2.7K views · Page 2 / 2
Replies
C
Crumby_ ⭐ 19y
#21
amma çok bursalı varmış ya 😊 iyi oldu bu tatil iyi... 😊
S
shneZee OP ⭐ 18y
#22
amma çok bursalı varmış ya 😊 iyi oldu bu tatil iyi... :)

Güzel oldu gerçekten [horny21
A
Adith ⭐ 18y
#23
amma çok bursalı varmış ya 😊 iyi oldu bu tatil iyi... :)

Güzel oldu gerçekten [horny21

🤝 biggrint1
S
shneZee OP ⭐ 18y
#24
Valim açıklama yapmış hala değil diye sallayanlar var 😆
A
Adith ⭐ 18y
#25
Valim açıklama yapmış hala değil diye sallayanlar var 😆

makara: Topicin linkini ver görsünler. [horny21
E
Extrowe ⭐ 16y
#26
Bir tanıdık resimleri çekmiş bizim buralarda rogar kapağı çok.Fazla birikmedi tatilin nedenini yeni anladım 😜
Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
S
shneZee OP ⭐ 18y
#27
Bir tanıdık resimleri çekmiş bizim buralarda rogar kapağı çok.Fazla birikmedi tatilin nedenini yeni anladım 😜
Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

🤝
A
Adith ⭐ 18y
#28
Bizim buralarda hiç öyle bir sorun yok. [horny21
Temet Nosce
#29
Bizim burdada yağıyorda tatil edilecek şekilde değil. eekd1

Ps: İstanbul
T
TanerUNER ⭐ 19y
#30
5 Yol gayet sağlıklı suan ama 😁 biz okurken olsa okuldan taxi yollarlardı -.-"
S
SnowFlake ⭐ 18y
#31
hayırlı olsun 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#32
wayyy be bursa'da 2 gün tatil 2 de haftasonu etti mi 4 awwww makara:


ama meteoroloji uyarmıştı tüm yurtta sağanak yağış var sel uyarısı yapmıştı ^^
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#33
Hayatımda ilk defa böyle tatil gördüm.Bizim burda çok yağdı ama tatil olacak kadar değil...
A
Avasin ⭐ 17y
#34
kaan ergün ve mert bayram ettiler desenize 😆
S
shneZee OP ⭐ 18y
#35
kaan ergün ve mert bayram ettiler desenize 😆

iyi geldi bu tatil,yoğun dershane okul falan derken kafa dağıtmak gerekliydi.
A
Avasin ⭐ 17y
#36
kaan ergün ve mert bayram ettiler desenize 😆

iyi geldi bu tatil,yoğun dershane okul falan derken kafa dağıtmak gerekliydi.

haklısın
A
#37
Woow muhabbete bak demek ki 1-2 hafta tatil yapsalar ne olurdunuz hiç bilmiyom
Gerçi geçen sene domuz gribi tatili vardı 1 hafta 😊
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#38
burda klima açıyoz pişiyoz orda yağmurdan tatil 😁
K
Kai ⭐ 18y
#39
oo hayırlı olsun bursadaki öğrenci kardeşlerimize 😆
A
Adith ⭐ 18y
#40
Ne çabuk bitti tatil yahu. biggrint1

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: