amma çok bursalı varmış ya 😊 iyi oldu bu tatil iyi... 😊
Bursa`da okullar iki gün tatil
· 40 Replies · 2.7K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
amma çok bursalı varmış ya 😊 iyi oldu bu tatil iyi... :)
Güzel oldu gerçekten [horny21
amma çok bursalı varmış ya 😊 iyi oldu bu tatil iyi... :)
Güzel oldu gerçekten [horny21
🤝 biggrint1
Valim açıklama yapmış hala değil diye sallayanlar var 😆
Valim açıklama yapmış hala değil diye sallayanlar var 😆
makara: Topicin linkini ver görsünler. [horny21
Bir tanıdık resimleri çekmiş bizim buralarda rogar kapağı çok.Fazla birikmedi tatilin nedenini yeni anladım 😜
Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Bir tanıdık resimleri çekmiş bizim buralarda rogar kapağı çok.Fazla birikmedi tatilin nedenini yeni anladım 😜Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
🤝
Bizim buralarda hiç öyle bir sorun yok. [horny21
Temet Nosce
⭐ 17y
Bizim burdada yağıyorda tatil edilecek şekilde değil. eekd1
Ps: İstanbul
Ps: İstanbul
5 Yol gayet sağlıklı suan ama 😁 biz okurken olsa okuldan taxi yollarlardı -.-"
hayırlı olsun 😜
wayyy be bursa'da 2 gün tatil 2 de haftasonu etti mi 4 awwww makara:
ama meteoroloji uyarmıştı tüm yurtta sağanak yağış var sel uyarısı yapmıştı ^^
ama meteoroloji uyarmıştı tüm yurtta sağanak yağış var sel uyarısı yapmıştı ^^
R
RollsRoyce
⭐ 19y
Hayatımda ilk defa böyle tatil gördüm.Bizim burda çok yağdı ama tatil olacak kadar değil...
kaan ergün ve mert bayram ettiler desenize 😆

kaan ergün ve mert bayram ettiler desenize 😆
iyi geldi bu tatil,yoğun dershane okul falan derken kafa dağıtmak gerekliydi.
kaan ergün ve mert bayram ettiler desenize 😆
iyi geldi bu tatil,yoğun dershane okul falan derken kafa dağıtmak gerekliydi.
haklısın

A
AngeLicMoon
⭐ 16y
Woow muhabbete bak demek ki 1-2 hafta tatil yapsalar ne olurdunuz hiç bilmiyom
Gerçi geçen sene domuz gribi tatili vardı 1 hafta 😊
Gerçi geçen sene domuz gribi tatili vardı 1 hafta 😊
burda klima açıyoz pişiyoz orda yağmurdan tatil 😁
oo hayırlı olsun bursadaki öğrenci kardeşlerimize 😆
Ne çabuk bitti tatil yahu. biggrint1
Log in to write a reply.
Log In