N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Bana da en sempatik geleni şirinler olmuştur herhalde.Bir de tutkunu olduğumuz kedi fare oyunu Tom&jerry;hep Tom'u tuttum 😄 Çizgi film kategorisine girmese de Susam Sokağı sakinleri ve tutkunu olduğum kurabiye canavarı ❤️ Şimdilerde daha ciddi bakıyorum bu sektöre farz-ı mahal;anime kategorisine dalmış durumdayım,Bleach olsun,Basilisk olsun,School Days olsun,Samurai 7 olsun,Nightwalker olsun,Blood + olsun saymakla bitmez..





