Icerige atla
Extraloob

Bugüne kadar izlediğin en güzel çizgi film nedir?

· 58 Replies · 16K views · Page 2 / 3
Replies
N
#21
Bana da en sempatik geleni şirinler olmuştur herhalde.Bir de tutkunu olduğumuz kedi fare oyunu Tom&jerry;hep Tom'u tuttum 😄 Çizgi film kategorisine girmese de Susam Sokağı sakinleri ve tutkunu olduğum kurabiye canavarı ❤️ Şimdilerde daha ciddi bakıyorum bu sektöre farz-ı mahal;anime kategorisine dalmış durumdayım,Bleach olsun,Basilisk olsun,School Days olsun,Samurai 7 olsun,Nightwalker olsun,Blood + olsun saymakla bitmez..
B
Baha i ⭐ 18y
#22
ben anasınıfındayken ( 2 sene ) bize bir çizgi flim izletiyorlardı. böyle bir tarafı siyah beyaz dumanlı, diğer tarafı yeşillik ağaçlık felandı. ya ah bir hatırlasam bütün serisini toplar gene izlerim.


unutmadan ben hergün Teletabileride izlerdim 😈



bknz: Sarılalım sıkı sıkıı.. 😁 😁

ya resme bi kere baktım da direk dikkatimi
en soldaki adam kırmızı yaratığın arkasındaki bu geçenlerde ölen BBP başkanı değilmi ?
cidden ya olaya bak var bi parapsikolojik vaka bu işte ama ... 🤔 😁
D
drotalion ⭐ 19y
#23
En güzeli bence : çılgın korsan jack
- Resim Silinmiş.
Windy
Windy ⭐ 19y
#24
@Lev Trocki

hiç dikkat etmemiştim, acaba omuki 🤔 google teletabiler den aldım hiçbir artniyet gütmedim yani 🙄

@drotalion


+ 1 milyon baloncuk 😄 Fox Kids zamanlarıda çok güzeldi jetixin 😜
O
#25
pokemon
yu gi oh
tom ve jerry 😜
B
Baha i ⭐ 18y
#26
hiç dikkat etmemiştim, acaba omuki 🤔 google teletabiler den aldım hiçbir artniyet gütmedim yani 🙄

yok üstadım kelebek etkisi olayı cidden enteresan .... Seni yargıladıgım yok aman yanlıs anlama 😄
şu sıralar bir kitap okuyorum . bu tür raslantısal olaylardan ve etkilerinden bahsediyor... 👍 🍺

Şirinler çok severdim...
furious
furious ⭐ 19y
#27
en çok sevdiğim çizgi film 😊

D
drotalion ⭐ 19y
#28
ha birde bu var : kene !!!

E
El Verano ⭐ 18y
#29
Tom & Jerry
R
Rhea ⭐ 19y
#30
Jetixte olan filmlerin çoğunu seviyorum.
En çok sevdiklerim:
Yu-gi-oh
Beyblade
Tom ve Jerry
Halen izlediğim avatar ve süngerbob.
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#31
Ahh ahh küçüklüğümü hatırladım birden

Tsubasa , digimonve pokemonu kaçırmamaya çalışırdım 🍿
B
Brooklyn ⭐ 18y
#32
Şirinler 😄 😄

B
Buura ⭐ 19y
#33
Tom & Jerry

Ninja Kaplumbağalar

Looney Tunnes

Maske

Beyblade

Tsubasa

Şirinler

Bunlar bestlerimde çıkınca tekrar izliyorum ^^
S
Stephanos ⭐ 19y
#34
- Resim Silinmiş.

Şirinler tabiki xD
Windy
Windy ⭐ 19y
#35
- Resim Silinmiş.

Şirinler tabiki xD


😈
F
Furina ⭐ 19y
#36
Yugioh-Andy'nin nesi Var?-Life With Louie-Cedric-Beyblade-Pokemon-Tom & Jerry-....

Uzar gider ^^
S
Stephanos ⭐ 19y
#37
lakin Anime dersiniz



Death Note`
E
El Verano ⭐ 18y
#38
Birisi anime mi dedi?

- Resim Silinmiş.
S
Stephanos ⭐ 19y
#39
Birisi anime mi dedi?

- Resim Silinmiş.


Dostum senin pc de olan animelerin listesimidir?
bu arada listen güzel sülüman

p.s : Ben en sevdiğim Anime nin ismini yazdım 🙄
E
Exqusei ⭐ 19y
#40


😎

hala çıksa hala izlerim 🎅

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: