Icerige atla
Extraloob

Buda Benden Olsun +8

· 34 Yanıt · 2.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
P
Prisoners ⭐ 18y
#21
Hayırlı olsun abi.
H
HnTRue ⭐ 18y
#22
tebrikler
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#23
Hiç korkmadınmı kaybolur diye?

Büyük olmak için risk almak lazım 👍


🙏 🤘
W
Whisk ⭐ 16y
#24
Tebrikler ve hayırlı olsun güle güle kullan..
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#25
Sağolun 😘
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#26


Char 7/24 107 pt de kasıyor itemleri ile ilgilenemedim fazla ama 110 görecek emin ol. 🍺 nese:


Awwsomeee, bu charı var ya geceleri sabahlara kadar uyumadan kasmıştım, sro tarihimde en çok özenerek kastıgım tek char 😜 110 olunca da SS 'leri bekliyoruz nese:
EXL | SRO | İŞKOLİK
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#27
Awwsomeee, bu charı var ya geceleri sabahlara kadar uyumadan kasmıştım, sro tarihimde en çok özenerek kastıgım tek char 😜 110 olunca da SS 'leri bekliyoruz nese:

İnşaallah yapcaz sertaç ama pre bitiyor. makara: makara: makara:
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#28
Tebrikler Hayırlı olsun melik abi ❤️
extranın yorumunu beklıyorum 😁

Extranın yorumu ne olcak adam +6 seviniyor makara: makara:



geçmiş ile geleceği karıştıranlar yarın itaat etmeye mahkumdurlar ahahahhaaa +7 oldu bro ensendeyim geliyorum nese:


PS : adam düz silaha +8 basmış ona bende basarım novaya dene bakalım 😁 😈 😆
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#29
geçmiş ile geleceği karıştıranlar yarın itaat etmeye mahkumdurlar ahahahhaaa +7 oldu bro ensendeyim geliyorum nese:


PS : adam düz silaha +8 basmış ona bende basarım novaya dene bakalım 😁 😈 😆

Ah bir nova 2h bulsam sen o zaman gör Staff 1, 2h 2 bütün serverlarda en üst teklifleri alıyor.Elimizde nova set var onu yaktıracan bana sende makara: makara:
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#30
5b topla hacım alırsın 😜
L
Lance ⭐ 16y
#31
pwp ıstıyorummmm
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#32
5b topla hacım alırsın :P


Ohannes hayatta vermem 5b, ben 5b ye gider silah + setten 2 parça alırım 😁 Bro zengin fakirin halinden anlamaz. Biz hesap kitap yapan kesimiz, bol keseden dağıtmıyoruz 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#33
Ohannes hayatta vermem 5b, ben 5b ye gider silah + setten 2 parça alırım 😁 Bro zengin fakirin halinden anlamaz. Biz hesap kitap yapan kesimiz, bol keseden dağıtmıyoruz :P

Almış glavie 2.5b bize hava atıyo nova 2h 5b den düşük teklif vereni dövüyorlar serverlarda. daral:
X
X_HeaveN_X ⭐ 16y
#34
vıııvvv +10 isteriz 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: