Hayırlı olsun abi.
Buda Benden Olsun +8
· 34 Yanıt · 2.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
tebrikler
NoMoreLove
⭐ 18y
Hiç korkmadınmı kaybolur diye?
Büyük olmak için risk almak lazım 👍
🙏 🤘
Tebrikler ve hayırlı olsun güle güle kullan..
Sağolun 😘
Char 7/24 107 pt de kasıyor itemleri ile ilgilenemedim fazla ama 110 görecek emin ol. 🍺 nese:
Awwsomeee, bu charı var ya geceleri sabahlara kadar uyumadan kasmıştım, sro tarihimde en çok özenerek kastıgım tek char 😜 110 olunca da SS 'leri bekliyoruz nese:
EXL | SRO | İŞKOLİK
Awwsomeee, bu charı var ya geceleri sabahlara kadar uyumadan kasmıştım, sro tarihimde en çok özenerek kastıgım tek char 😜 110 olunca da SS 'leri bekliyoruz nese:
İnşaallah yapcaz sertaç ama pre bitiyor. makara: makara: makara:
Tebrikler Hayırlı olsun melik abi ❤️
extranın yorumunu beklıyorum 😁
Extranın yorumu ne olcak adam +6 seviniyor makara: makara:
geçmiş ile geleceği karıştıranlar yarın itaat etmeye mahkumdurlar ahahahhaaa +7 oldu bro ensendeyim geliyorum nese:
PS : adam düz silaha +8 basmış ona bende basarım novaya dene bakalım 😁 😈 😆
geçmiş ile geleceği karıştıranlar yarın itaat etmeye mahkumdurlar ahahahhaaa +7 oldu bro ensendeyim geliyorum nese:
PS : adam düz silaha +8 basmış ona bende basarım novaya dene bakalım 😁 😈 😆
Ah bir nova 2h bulsam sen o zaman gör Staff 1, 2h 2 bütün serverlarda en üst teklifleri alıyor.Elimizde nova set var onu yaktıracan bana sende makara: makara:
5b topla hacım alırsın 😜
pwp ıstıyorummmm
5b topla hacım alırsın :P
Ohannes hayatta vermem 5b, ben 5b ye gider silah + setten 2 parça alırım 😁 Bro zengin fakirin halinden anlamaz. Biz hesap kitap yapan kesimiz, bol keseden dağıtmıyoruz 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
Ohannes hayatta vermem 5b, ben 5b ye gider silah + setten 2 parça alırım 😁 Bro zengin fakirin halinden anlamaz. Biz hesap kitap yapan kesimiz, bol keseden dağıtmıyoruz :P
Almış glavie 2.5b bize hava atıyo nova 2h 5b den düşük teklif vereni dövüyorlar serverlarda. daral:
X
X_HeaveN_X
⭐ 16y
vıııvvv +10 isteriz 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap