Arkadaşlar neyi tartışıyorsunuz?
Kardeşimizin yaptığı ilk çalışma tabiki hataları yanlışları olacaktır. Herkes ilk günden hatalarını duymak istemez, o heycanla güzel şeyler işitmek ister çok yüklenmiyelim. Beğendiyseniz yorum yazın beğenmediyseniz hiç birşey yazmayın 👍
😜 😘