Icerige atla
Extraloob

Buda bende olsun -,- [Amatör Çizim]

· 27 Yanıt · 3.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#21
Arkadaşlar neyi tartışıyorsunuz?
Kardeşimizin yaptığı ilk çalışma tabiki hataları yanlışları olacaktır. Herkes ilk günden hatalarını duymak istemez, o heycanla güzel şeyler işitmek ister çok yüklenmiyelim. Beğendiyseniz yorum yazın beğenmediyseniz hiç birşey yazmayın 👍

😜 😘
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#22
Arkadaşlar neyi tartışıyorsunuz?
Kardeşimizin yaptığı ilk çalışma tabiki hataları yanlışları olacaktır. Herkes ilk günden hatalarını duymak istemez, o heycanla güzel şeyler işitmek ister çok yüklenmiyelim. Beğendiyseniz yorum yazın beğenmediyseniz hiç birşey yazmayın 👍

Bende onu demeye çalısmıstım fakat anlamadı galiba 🙄 ilerleyen günlerde hatalarımıda duymak duzeltmek bende isterim suan yeni oldugum için oyle dedim 😜

@T0XIC 😘
Çok güzel bi başlangıç yapmışsın


Saol kardeşm
İlk için güzel keşke bendede olsa biraz yetenek :P


😘
Toxic'in bile oyanını aldın , artık kimse seni tutamaz.. :D

Hahahahaha 😘
P
PwneD ⭐ 18y
#23
Bence güzel olmuş. Ama daha küçük Tag atmanı öneririm 🍺
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#24
Bence güzel olmuş. Ama daha küçük Tag atmanı öneririm 🍺

Teşekkür ederik 😁 🍺
K
Kai ⭐ 18y
#25
henüz ilk resmin,bence süper
A
#26
Vay Vay bizim oğlana bak xD Komedisin yaw
Ps:Tebrikler Hacım İlk önce bakarak sonra bakmadan sonra kafanda kurgulayarak çizmeyi de öğrenirsin inş..
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#27
henüz ilk resmin,bence süper

Teşekkür ederim 🙄 😘

Vay Vay bizim oğlana bak xD Komedisin yaw
Ps:Tebrikler Hacım İlk önce bakarak sonra bakmadan sonra kafanda kurgulayarak çizmeyi de öğrenirsin inş..


Hahaha saol kardeşim eyw. desenleri yapmak çok zor sadece orda biras zorladıgım için aldım kopya sonrası %100 Doğal,Katkısızdır 😘 makara:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: