Icerige atla
Extraloob

Buda bende olsun -,- [Amatör Çizim]

· 27 Yanıt · 3.8K görüntüleme
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#1
Daha ilk deneyişim ilk yapışım desenlerde biras kopya aldım 😜 Ama olsun yinede güzel oldu 😆

Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

Ps: Daha ilkkim lütfen o neden böyle veya calıntı veya kopya gibi laflar istemiyorum

Sponsorlar
Mikro Silgi (Emegi çok oldu.Sil dedigimi sildi teşekkürler Mikro 😆 )
Faber Castell 0.5( Canım kalemim sensiz naparım ben makara:
27 Yanıt
B
Buura ⭐ 19y
#2
Daha temiz bir kağıda kopya kağdı olmadan olmadan(göze hiç hoş gelmiyor),daha sade bir imza ile yapıp daha kaliteli bir alet ile çeksen çok daha güzel gözükecekti 😄 Kendini geliştirmek istiyorsan kopyasız özgün fikirlerle çalış.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#3
Yo , yo aksine gayet güzel olmuş
C
Cobalt ⭐ 18y
#4
Bro çok güzel olmuş ellerine sağlık, devamını bekliyorum 😘
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#5
Daha temiz bir kağıda kopya kağdı olmadan olmadan(göze hiç hoş gelmiyor),daha sade bir imza ile yapıp daha kaliteli bir alet ile çeksen çok daha güzel gözükecekti 😄 Kendini geliştirmek istiyorsan kopyasız özgün fikirlerle çalış.

Ps: Daha ilkkim lütfen o neden böyle veya calıntı veya kopya gibi laflar istemiyorum summer2:

Demiştim sadece desenlerde kopya aldım ama fazla degil !
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#6
Bro çok güzel olmuş ellerine sağlık, devamını bekliyorum 😘

Senin yanında neyiz abi 😘
C
Crumby_ ⭐ 19y
#7
gayet güzel olmuş. Bi benim yeteneğim yok sanırım şu resim denen şeye summer2:
B
Buura ⭐ 19y
#8
Daha temiz bir kağıda kopya kağdı olmadan olmadan(göze hiç hoş gelmiyor),daha sade bir imza ile yapıp daha kaliteli bir alet ile çeksen çok daha güzel gözükecekti 😄 Kendini geliştirmek istiyorsan kopyasız özgün fikirlerle çalış.

Ps: Daha ilkkim lütfen o neden böyle veya calıntı veya kopya gibi laflar istemiyorum summer2:

Demiştim sadece desenlerde kopya aldım ama fazla degil !


Sen sadece iyi yorumlar istiyorsun egolarınımı tatmin ediyosun ?Kötü yorumlarıda alıcaksınki nerde hata yapmışım nasıl daha güzel olur ona göre hareket edeceksin hırs kazanacaksın.
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#9
gayet güzel olmuş. Bi benim yeteneğim yok sanırım şu resim denen şeye summer2:

Olur olur 😁

Daha temiz bir kağıda kopya kağdı olmadan olmadan(göze hiç hoş gelmiyor),daha sade bir imza ile yapıp daha kaliteli bir alet ile çeksen çok daha güzel gözükecekti 😄 Kendini geliştirmek istiyorsan kopyasız özgün fikirlerle çalış.

Ps: Daha ilkkim lütfen o neden böyle veya calıntı veya kopya gibi laflar istemiyorum summer2:

Demiştim sadece desenlerde kopya aldım ama fazla degil !


Sen sadece iyi yorumlar istiyorsun egolarınımı tatmin ediyosun ?Kötü yorumlarıda alıcaksınki nerde hata yapmışım nasıl daha güzel olur ona göre hareket edeceksin hırs kazanacaksın.


Ben sadece yeniyim dedim.Kopya demeyin bana demiştim. sadece
T
TheCunninG ⭐ 19y
#10
Fena değil bence
C
Chrysler OP ⭐ 16y
#11
Fena değil bence

Teşekkürler 🙄
X
Xylene ⭐ 16y
#12
Toxic'in bile oyanını aldın , artık kimse seni tutamaz.. 😄
X
xero4ever ⭐ 19y
#13
Daha temiz bir kağıda kopya kağdı olmadan olmadan(göze hiç hoş gelmiyor),daha sade bir imza ile yapıp daha kaliteli bir alet ile çeksen çok daha güzel gözükecekti 😄 Kendini geliştirmek istiyorsan kopyasız özgün fikirlerle çalış.

Ps: Daha ilkkim lütfen o neden böyle veya calıntı veya kopya gibi laflar istemiyorum summer2:

Demiştim sadece desenlerde kopya aldım ama fazla degil !


Sen sadece iyi yorumlar istiyorsun egolarınımı tatmin ediyosun ?Kötü yorumlarıda alıcaksınki nerde hata yapmışım nasıl daha güzel olur ona göre hareket edeceksin hırs kazanacaksın.



Adam söylemeyin demiş demi kötü yorum yapıcaksan git başka konulara yap tmm mı ? Adam kötü yorum yada eleştiriye acıgım dememiş hayırdır ilk msj da bunu yazıyon ????
B
Buura ⭐ 19y
#14
Tamam harikasın süpersin süper çiziyon oo adam kral yahu masaüstü yaptım hacı sen bırak çizmeyi sen master olmuşsun artık ohoo eksiğide yok daş daş.
N
NevyZat ⭐ 16y
#15
Güzel olmus fakat beyaz kagıda cizsen daha iyi olurdu...
E
Extrowe ⭐ 16y
#16
İlk için güzel keşke bendede olsa biraz yetenek 😜
M
MainMagic ⭐ 18y
#17
Çok güzel bi başlangıç yapmışsın
T
Tengrİ ⭐ 19y
#18
Tamam harikasın süpersin süper çiziyon oo adam kral yahu masaüstü yaptım hacı sen bırak çizmeyi sen master olmuşsun artık ohoo eksiğide yok daş daş.


yeteneğin varsa koyarsın altına resmin dersin böle böle olur yoksa davulun sesi uzaktan hoş gelir misali... daral:
C
Cobalt ⭐ 18y
#19
Arkadaşlar neyi tartışıyorsunuz?
Kardeşimizin yaptığı ilk çalışma tabiki hataları yanlışları olacaktır. Herkes ilk günden hatalarını duymak istemez, o heycanla güzel şeyler işitmek ister çok yüklenmiyelim. Beğendiyseniz yorum yazın beğenmediyseniz hiç birşey yazmayın 👍
O
os1 ⭐ 19y
#20
hoş

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: