extra..
başarı asla pes etmeme sonucunda gelir.
ne olursa olsun pes etmeyen bir takım düşün.
parasını 3-4 aydır alamayan fakat galibiyet için sahada aslanlar gibi oynayan oyunculara bak.
bir de ödemesi 2 gün geciken oyuncunun idmana ve maça çıkmayıp trip atmasına bak.
bu 2 takımın isimleri sanırım aklına geldi.
fenerli arkadaşlara tavsiyem kendinizi çok kaptırmayın çok üzülürsünüz.
denizli-fener maçını hatırlatayım da büyük konuşmamayı ögrenin 😉
sonra holigan taraftarlarınız bagdat caddesinde,kadıköy de araçları ters döndürür,adam döver..
uyarımı yapayım da gerisine karışmam.
o statta ben de olacagım.umarım brezilya karmasının sonu yine hüsran olur..
yani cevap veriyorum B şıkkı..
yazıların beni hiç bağlamaz neden dersen bak izah edeyim.
benim FENERBAHÇE'm Türkiye'nin en büyük takımımı bence evet, TR'nin en zengin kulubümü bence evet, TR'nin en karizmatik stadına sahip takımımı bence evet, TR'nin en büyük futbolcuları benim takımımda mı evet, medyada her sezon yaklaşık 20k haber ile en yakın rakibine 5k fark atıyormu bence evet bunları yaz yaz bitmez sözün özü para bizde karizma biz şampiyonluk bizde gelecek bizde 😈 😁 ?!!!!!! ?!!!!!!...
Tamam doğru diyorsun sana katılıyorum ben de Fenerbahceliyim ama pazar günkü macta yenme ihtimalimiz düşük...Yenildik diyelim yine şampiyon olmamız için 1 ışık olur Sivas Galatasarayı yenerse Fenerbahcede Trabzonu yenerse Şampiyon Fenerbahce olur...Ben FENERBAHCE'me inanıyorum ?!!!!!!.