Icerige atla
Extraloob

Bu Sezon Turkcell Süper Ligi Şampiyonu Kim Olur?

· 79 Replies · 6.9K views · Page 3 / 4
Replies
L
#41
extra..
başarı asla pes etmeme sonucunda gelir.
ne olursa olsun pes etmeyen bir takım düşün.
parasını 3-4 aydır alamayan fakat galibiyet için sahada aslanlar gibi oynayan oyunculara bak.
bir de ödemesi 2 gün geciken oyuncunun idmana ve maça çıkmayıp trip atmasına bak.
bu 2 takımın isimleri sanırım aklına geldi.

fenerli arkadaşlara tavsiyem kendinizi çok kaptırmayın çok üzülürsünüz.
denizli-fener maçını hatırlatayım da büyük konuşmamayı ögrenin 😉
sonra holigan taraftarlarınız bagdat caddesinde,kadıköy de araçları ters döndürür,adam döver..
uyarımı yapayım da gerisine karışmam.

o statta ben de olacagım.umarım brezilya karmasının sonu yine hüsran olur..
yani cevap veriyorum B şıkkı..


yazıların beni hiç bağlamaz neden dersen bak izah edeyim.

benim FENERBAHÇE'm Türkiye'nin en büyük takımımı bence evet, TR'nin en zengin kulubümü bence evet, TR'nin en karizmatik stadına sahip takımımı bence evet, TR'nin en büyük futbolcuları benim takımımda mı evet, medyada her sezon yaklaşık 20k haber ile en yakın rakibine 5k fark atıyormu bence evet bunları yaz yaz bitmez sözün özü para bizde karizma biz şampiyonluk bizde gelecek bizde 😈 😁 ?!!!!!! ?!!!!!!...

Tamam doğru diyorsun sana katılıyorum ben de Fenerbahceliyim ama pazar günkü macta yenme ihtimalimiz düşük...Yenildik diyelim yine şampiyon olmamız için 1 ışık olur Sivas Galatasarayı yenerse Fenerbahcede Trabzonu yenerse Şampiyon Fenerbahce olur...Ben FENERBAHCE'me inanıyorum ?!!!!!!.
T
Tarantella ⭐ 19y
#42
en zengin kulup oldugunuz dogrudur.
en iyi stada sahip oldugunuz dogrudur.bkz.(fenerbahce inşaat kulübu)
fakat bir düşün bu sezon sizin bile tahmin edemediginiz başarılarınız sayesinde haber oldunuz hep.
ondan önceki sezonlarda hiçbirşeyiniz yoktu bildigin gibi.bana arşivleri açtırtma 😊
seneye de şamp liginde iş yapıp yapmayacagınız muamma..
bu seneki başarılarınızdan dolayı sizi kutladık mı? tabiki evet.gene olsun ister miyiz ? gene evet.fakat zor gibi geliyor bana.
ne bilim amerika da bir dream team meydana getirmişti ilk başta çok iyi olmasına ragmen sonunda hüsrana ugradılar.

ayrıca 20k falan demişsin de siz deil sadece transferleriniz haber oldu.
carlos türkiyeyi seviyor,carlos Atatürk hayranı çıktı aurelio mehmet oldu vs vs.
yani fenerbahçe kendi reklamını başarılarıyla değil transferle yapmaya çalıştı 😊

en karizmatik takımıyız lafın tabi ki göreceli fakat biraz saçma olmuş ne bilim..

son sözüm..
parayla saadet olmaz hocam..
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#43
Fenerbahçe'nin Türkiye'nin en büyük takımı olduğunu kabul etmeyeceksen zati aynı masaya
oturup seninle futbol konuşmam hata sorry güzelim dünya görüşümüz farklı seninle ben kaçanzi 😜
T
Tarantella ⭐ 19y
#44
eheh güle güle 😉
bu forumda fenerbahçe nin türkiye nin en büyük takımı oldugunu kabul etmeyen ve bunu dogrulamayan 1000 kişi vardır yani facebook grubu açtırma bana 😊

spor konuşmak için önce objektif olmak gerekir..
bir fanatikte olmayan bir özellik yani 😉

neyse bu güzel topic i tartışmalarla ve fikir çatışmalarıyla kirletmeyelim daha fazla.
ben tahminimi söyledim.. ?!!!!!!...
L
Leet1 ⭐ 19y
#45
Fenerbahçe [ 42 ]
Galatasaray [ 55 ]

?!!!!!!.
M
Matzeline ⭐ 19y
#46
Bu pankartı hatırlatmak isterim hangi takımın taraftarı acaba.Sanki Fb Avrupa'da bi tek kendi için mücadele etti.Tüm Türkiye'yi sevince boğan galibiyetler aldı ve Türkiye'nin Avrupa sıralamasıda baya ilerledi.Fakat sizin bu grubunuz bu Ua ların yaptığı terbiyesizliklerde hiç bitmedi.Arşivi açtırma demişsin ama ben açmaya hazırım

- Resim Silinmiş.
T
Tarantella ⭐ 19y
#47
arkadaşım saygısız taraftar heryerde.
aynısını fenerbahçeli taraftarlar da yapıyor ki fenerbahçeli demek dogru olmaz onlara.
ama her yerde var bu.
spora yakışmıyor işte bunlar.ama atamazsın satamazsın.
biz uefa yı aldıgımızda ya da ne bileyim real'i eze eze devirdigimizde kıskançlıktan deliren fenerliler de gördüm sevincinden çıglık atanı da..
M
Matzeline ⭐ 19y
#48
Bizde Chealsea yi kendi evimizde 2 tane atmadan önce onları havaalanında Chealsea formasıyla karşılayan gs lileride gördük
T
#49
Tartışmasız fenerbahce 😎 😎
T
Tarantella ⭐ 19y
#50
sonuç farketmez de yeter ki lincoln volkan'a bi tane taksın..
başka istegim yok valla 😉
M
Matzeline ⭐ 19y
#51
Dikkat etde Volkan yine Lincoln'e takmasın bu sefer sakatlıktan hiç kurtulmaz o Lincoln:)
T
Tarantella ⭐ 19y
#52
arkadaşım ben niye dikkat edeyim ❓
kim kime takacaksa taksın.
beni şu konunun dışında tut mümkünse.
P
pfffffff ⭐ 19y
#53
Fenerbahce olur .
P
Prada ⭐ 19y
#54
Hakeden olur ismi belli zaten.. FeNeRBaHCe 🎅
D
dwyane1726 ⭐ 19y
#55
FORZA FB FORZA GENÇFB ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!
L
#56
Fenerbahçe yener gs yi :?!!! :?!!! :?!!! ?!!!!!!.. 🎅 🎅
L
LostWay ⭐ 18y
#57
----------B-----------



20:45 ?!!!!!!..... ?!!!!!!.....
A
ahmetaga35 ⭐ 18y
#58
kesin olan birşey için ankete gerek yok. tabi ki GALATASARAY
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#59
Beyler gs-fb macında lincoln ün macı olucak bakın görün 4 atcas fb ye 4 😄 😁 😈
Tabikide TEK ŞAMPİYON WAR ODA GS
T
Tatanga ⭐ 19y
#60
Sivasspor şampiyon olcaksa Fenerbahçe olmasın.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: