gönül isterki sivas olsun ama galatasaray 🎅
Bu Sezon Turkcell Süper Ligi Şampiyonu Kim Olur?
· 79 Replies · 6.9K views 0 reading · Page 2 / 4
Replies
O
OneEyedJack
⭐ 19y
-----------------------A------------------
Galatasaray
up
En iyisi Sivasspor olsun.Ama şık olarak tabiiki GaLaTaSaRaY
ne kadar istemesemde fenerbahçe olacak gibi gözüküyor :?
FENERBAHÇE
Süper ligde Fener'in kendinden başka dostu yok.Bu yüzden Cinconu yensek bile hersey belli olmaz.O macta da eger yine Alex'in kafasına bisey yagmazsa alırız.Dedigim gibi basak dsotuumuz yok TS bi super hamsi moduna girersi kotu olur.
P.S:Bunun yorumunu baska yerlerde de yaptım,lutfen fenerin dostu federasyon gibi kendinizi küçültücek seyler demeyin.
P.S:Bunun yorumunu baska yerlerde de yaptım,lutfen fenerin dostu federasyon gibi kendinizi küçültücek seyler demeyin.
oyumu Gs'ye verdim...
hafta sonu oynanacak derbiyi eger alırsa gs o gazla sivas'ıda yenecektir...
ve neden bilmem ama derbi Gs 'ye yakın duruyor her ne kadar Fb formda olsa da...
Derbiyi Gs alacaktır ve lig de de sampiyon olacaktır...Ha bu arada Fb olursa sürpriz mi olur asla
ama yorumum bu yönde.
hafta sonu oynanacak derbiyi eger alırsa gs o gazla sivas'ıda yenecektir...
ve neden bilmem ama derbi Gs 'ye yakın duruyor her ne kadar Fb formda olsa da...
Derbiyi Gs alacaktır ve lig de de sampiyon olacaktır...Ha bu arada Fb olursa sürpriz mi olur asla
ama yorumum bu yönde.
[ek #12654]
Derbiyi aldigi taktirde GS sivasida deivirir ipi göğüsler ?!!!!!!..... 😁 .Ki takım kenetlenmis durumda FeBe nin isis zor 😄 :?!
tabiki _-_-_-_-_-_-B-_-_-_-_-_-_-_
derbiden sonra kararımı vereceğim.. 😁 ama fenerli olrak derbiden iyi bi sonuç pek beklemiyorum.... :x
Fb Tabiki Artıkl bu Sezon Zaten Beşiktaş Hiç olamaz bu sezon bjk bitti cimcom desen oda daha dayanmaz oda gidiciii Fb ŞAMPİYONN OLCAK TABİKİ ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!.
Sivas olursa çook sevinirim...Fenerbahçe olursa sadece sevinirim... 😜
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Derbiyi aldigi taktirde GS sivasida deivirir ipi göğüsler ?!!!!!!..... 😁 .Ki takım kenetlenmis durumda FeBe nin isis zor 😄 :?!
kenetlenen takıma bak, antrenör bile terk etti 😉
Derbiyi aldigi taktirde GS sivasida deivirir ipi göğüsler ?!!!!!!..... 😁 .Ki takım kenetlenmis durumda FeBe nin isis zor 😄 :?!
kenetlenen takıma bak, antrenör bile terk etti ;)
zuahahah abi senin bu replikleri seviyorum yaaa 😆 😆 😈 😁
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Derbiyi aldigi taktirde GS sivasida deivirir ipi göğüsler ?!!!!!!..... 😁 .Ki takım kenetlenmis durumda FeBe nin isis zor 😄 :?!
kenetlenen takıma bak, antrenör bile terk etti ;)
doğru antrenörsüz zor
T
Tarantella
⭐ 19y
extra..
başarı asla pes etmeme sonucunda gelir.
ne olursa olsun pes etmeyen bir takım düşün.
parasını 3-4 aydır alamayan fakat galibiyet için sahada aslanlar gibi oynayan oyunculara bak.
bir de ödemesi 2 gün geciken oyuncunun idmana ve maça çıkmayıp trip atmasına bak.
bu 2 takımın isimleri sanırım aklına geldi.
fenerli arkadaşlara tavsiyem kendinizi çok kaptırmayın çok üzülürsünüz.
denizli-fener maçını hatırlatayım da büyük konuşmamayı ögrenin 😉
sonra holigan taraftarlarınız bagdat caddesinde,kadıköy de araçları ters döndürür,adam döver..
uyarımı yapayım da gerisine karışmam.
o statta ben de olacagım.umarım brezilya karmasının sonu yine hüsran olur..
yani cevap veriyorum B şıkkı..
başarı asla pes etmeme sonucunda gelir.
ne olursa olsun pes etmeyen bir takım düşün.
parasını 3-4 aydır alamayan fakat galibiyet için sahada aslanlar gibi oynayan oyunculara bak.
bir de ödemesi 2 gün geciken oyuncunun idmana ve maça çıkmayıp trip atmasına bak.
bu 2 takımın isimleri sanırım aklına geldi.
fenerli arkadaşlara tavsiyem kendinizi çok kaptırmayın çok üzülürsünüz.
denizli-fener maçını hatırlatayım da büyük konuşmamayı ögrenin 😉
sonra holigan taraftarlarınız bagdat caddesinde,kadıköy de araçları ters döndürür,adam döver..
uyarımı yapayım da gerisine karışmam.
o statta ben de olacagım.umarım brezilya karmasının sonu yine hüsran olur..
yani cevap veriyorum B şıkkı..
FenerBahce 😁 😁
extra..
başarı asla pes etmeme sonucunda gelir.
ne olursa olsun pes etmeyen bir takım düşün.
parasını 3-4 aydır alamayan fakat galibiyet için sahada aslanlar gibi oynayan oyunculara bak.
bir de ödemesi 2 gün geciken oyuncunun idmana ve maça çıkmayıp trip atmasına bak.
bu 2 takımın isimleri sanırım aklına geldi.
fenerli arkadaşlara tavsiyem kendinizi çok kaptırmayın çok üzülürsünüz.
denizli-fener maçını hatırlatayım da büyük konuşmamayı ögrenin 😉
sonra holigan taraftarlarınız bagdat caddesinde,kadıköy de araçları ters döndürür,adam döver..
uyarımı yapayım da gerisine karışmam.
o statta ben de olacagım.umarım brezilya karmasının sonu yine hüsran olur..
yani cevap veriyorum B şıkkı..
yazıların beni hiç bağlamaz neden dersen bak izah edeyim.
benim FENERBAHÇE'm Türkiye'nin en büyük takımımı bence evet, TR'nin en zengin kulubümü bence evet, TR'nin en karizmatik stadına sahip takımımı bence evet, TR'nin en büyük futbolcuları benim takımımda mı evet, medyada her sezon yaklaşık 20k haber ile en yakın rakibine 5k fark atıyormu bence evet bunları yaz yaz bitmez sözün özü para bizde karizma biz şampiyonluk bizde gelecek bizde 😈 😁 ?!!!!!! ?!!!!!!...
L
LetheVaLente76
⭐ 18y
extra..
başarı asla pes etmeme sonucunda gelir.
ne olursa olsun pes etmeyen bir takım düşün.
parasını 3-4 aydır alamayan fakat galibiyet için sahada aslanlar gibi oynayan oyunculara bak.
bir de ödemesi 2 gün geciken oyuncunun idmana ve maça çıkmayıp trip atmasına bak.
bu 2 takımın isimleri sanırım aklına geldi.
fenerli arkadaşlara tavsiyem kendinizi çok kaptırmayın çok üzülürsünüz.
denizli-fener maçını hatırlatayım da büyük konuşmamayı ögrenin 😉
sonra holigan taraftarlarınız bagdat caddesinde,kadıköy de araçları ters döndürür,adam döver..
uyarımı yapayım da gerisine karışmam.
o statta ben de olacagım.umarım brezilya karmasının sonu yine hüsran olur..
yani cevap veriyorum B şıkkı..
O denizli macını hatırladıkca deli oluyorum gideriz 3-4 gol atarız o zaman atamadık lanet olsun böyle işe olsun bence de bu sene şampiyon Galatasaray (pazar günkü macı yenerse tabii) Eğer pazar günkü macta Galatasaray yenilirse şampiyon Fenerbahce ama %80 Galatasaray kazanıcak bizi fortis kupasından nasıl elediyse orada yine mağlup ayrılcaz ama ne olursa olsun GÖNLÜMÜN ŞAMPİYONU FENERBAHCE!!!!
Log in to write a reply.
Log In