Icerige atla
Extraloob

bu kadarda tipsiz olunurmu!

· 23 Yanıt · 2.7K görüntüleme
H
HellBoys OP ⭐ 19y
#1
her gün aynaya bakıom hu allah belanı versin diom kendi kendime valla bu kanata kendim vardım zaten arkadaşlarda surata bak diolar. kızlarda eşşekkadar yakışıklısın diolar bende bi sizin fikrinizi alim dedim şimdiyekadar 4 kızı inanılmaz sevdim ama ne yazıkki sonuç başarısız maçoda oldum komikte oldum sevecende oldum anlayışlıda oldum herşey oldum yani kendimde oldum
yok bi işe yaramıor bende bıraktım artık boş yere üzülmektense evde tam gün pc başında oturup oyun oynuom bi okula bide bakkala gidiom kimseye slm falan vermiom öle önüme bakıom gidiom neyse sizin fikriniz. (lütfen küfürlü konuşmayalım konu kiltlenior). konuşmam düzgün sesim biraz çok çıkıor ama ben kısıom ama galba sesim berbat her neyse bi bakarmısınız?
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
23 Yanıt
X
XER0 ⭐ 19y
#2
bunun yeri burasımı ?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
garip bir konu olmuş :S

Neyse yanlış yere açmışsın off topic'e taşıyorum çengel atıyorum

Terbiyesizlik yapan uyarı alacaktır.
S
#4
Farklı Bir Konu (:
J
#5
Zenciler yıllarca ikinci sınıf insan muamelesi gördüler ve halada kısmen görmekteler.Doğustan sakatlığı olanlar var, sonradan kaza geçirenler var.Sen ise 2-3 tane kıçı kırık kızı tavlayamadığın için kaprislere girmişsin.

Halinde bişey yok."Tip"in gayet yerinde...
Şükret !
Windy
Windy ⭐ 19y
#6
bak arkadaşım,sana bir tavsiyeyle başlayayım,kimse seni beyenmiyor olsa bile sen seni beyen her halinle , çok işine yarayacak 😉

hani bahsettiğin kadarda (arkadaşlarının tabiriyle) surata bak denilecek bir suratın yok,kimseninde öyle bir suratı olacağını sanmıyorum her insanın ayrı bir güzelliği var.

zaten böyle konuşan insanlara arkadaşım demene şaşıyorum.

sonuçta insanız herkez bir değil.Ancak onlar öyle diyor olsalar bile alınma gül-geç hayatına moralini hiç düşürmeden devam et.İlerde çok değişeceksin belkide bu hallerinden eser kalmayacak.

Yazıyı bitirirken bir tavsiye daha,
İnsanların dediklerine takma,seni kıran cümleler söyleyenlerlede arkadaş olma zaten.
Kimse seni sevmiyor olsa bile sen kendini sev gerisi gelir. Hadi sağlıcakla kal...

+ seni tebrik ediyorum,buraya herkez resmini rahatca koyabilecek cesarete sahip değil 👍
H
HellBoys OP ⭐ 19y
#7
bu konuyu bi kere daha açtım pardon silebilrsiniz onu
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#8
bu konuyu bi kere daha açtım pardon silebilrsiniz onu


Halledildi. Konularını ve mesajlarını sağ üstteki Kendi Mesajlarınız linkinden takip edebilirsin 😉
M
Macro ⭐ 19y
#9
bak arkadaşım,sana bir tavsiyeyle başlayayım,kimse seni beyenmiyor olsa bile sen seni beyen her halinle , çok işine yarayacak 😉

hani bahsettiğin kadarda (arkadaşlarının tabiriyle) surata bak denilecek bir suratın yok,kimseninde öyle bir suratı olacağını sanmıyorum her insanın ayrı bir güzelliği var.

zaten böyle konuşan insanlara arkadaşım demene şaşıyorum.

sonuçta insanız herkez bir değil.Ancak onlar öyle diyor olsalar bile alınma gül-geç hayatına moralini hiç düşürmeden devam et.İlerde çok değişeceksin belkide bu hallerinden eser kalmayacak.

Yazıyı bitirirken bir tavsiye daha,
İnsanların dediklerine takma,seni kıran cümleler söyleyenlerlede arkadaş olma zaten.
Kimse seni sevmiyor olsa bile sen kendini sev gerisi gelir. Hadi sağlıcakla kal...

+ seni tebrik ediyorum,buraya herkez resmini rahatca koyabilecek cesarete sahip değil 👍

+1
çok harika bir cesaretin var tebrikler. Şu tipe bak diyenlere inanma sen tipin gayet düzgün
X
XER0 ⭐ 19y
#10
hiçbir insan mükemmel değildir takma kafana boşuna.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#11
yahu cillopp gibi adamsın tkıldığın şeye bak bir de farklı yönden bak senden aşağıda ne durumda olanlar var güzelim sen kendini geliştirmey bak bir hobin edin kısa sürede atlatırsın bu durumu.
D
drotalion ⭐ 19y
#12
hayatımda ilk defa böyle garip bir konu görüyorum 😄

Neyse ya, beğenip beğenmemenın kriterleri yoktur. Sen kendini güzel olarak göterirsen güzelsindir, kötü gösterirsen kötüsündür. Birde eşşek gibi yakışıklısın iyi birşeymi???
H
HellBoys OP ⭐ 19y
#13
hayatımda ilk defa böyle garip bir konu görüyorum 😄

Neyse ya, beğenip beğenmemenın kriterleri yoktur. Sen kendini güzel olarak göterirsen güzelsindir, kötü gösterirsen kötüsündür. Birde eşşek gibi yakışıklısın iyi birşeymi???

bi anlasan sölerdim herkeze çok teşekkür ederim 👍
E
Espio ⭐ 19y
#14
birisi bana öyle bir şey desin ; gülerek sağ elimi dümdüz tutarken sol elimi üstüne koymak suretiyle şak tipi bi ses çıkaran hareketle cevap veririm 😜
banane kardeşim millet ne derse desin önemli olan senin onların hiçbirini takmayıp güzel bi yaşama devam etmen 👍
S
#15
Ünlü Bir Düşünürün Sözünden Alıntı Yapayım ;

Bazılarının, sadece normal olmak için ne büyük çaba sarf ettiğini kimse fark etmiyor.


Anlatmak İstediğim ; Bir Çok İnsan Sakat Doğuyor , Sakatlanıyor yada Başka Türlü Türlü Problemleri Oluyor. Koyver Gitsin. Tip Bunlar Kadar Önemli Birşey Değildir. Ya Yakışıklı Olsanda Yemek Yiyebilicek Bir Elin Olmasa?!
Ya Dünyadaki En Çekici Surata Sahip Olsanda Yürüyebilicek Bi Bacakların Olmasa?!
Önemli Olan Dış Görünüş Değildir. Tamam O Yaşta Çok Önem Vericeksin Ama 1-2 Yıl Sonra Nasıl Yanıldığını Anlayacaksın. İnsan Olamadıktan Sonra...
Ayrıca Gerçek Arkadaşların Senin Dış Görünüşüne Bakmaz içinde Yatan İnsana Bakar?! Seni Kesinlikle Suçlamaz , Sana Hakaret Etmezler Aksine Destek Çıkarlar Seni Suçlayanlara Karşı Mücadele Ederler. Yani Senin Arkadaşlarını Değiştirme Vaktin Gelmiş Hatta Geçmekte.


Haline Şükür Et!
H
HellBoys OP ⭐ 19y
#16
artık sosyal olabilceğimi sanmıom zaten böle iyi tektük gidioz mutsuzuz ama üzülmekten iyi zaten tövbe ettim artık bu işlere bulaşmam kızlardanda acayip soğdum artık o konulardan nefret ediom bidahada asla
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#17
VaLLa Bn Erkekten Anlamam...Sen Bana Kız Sor Cvp Wereyım Güzel Mi Cirkin mi 😈 😁 😁
Q
Quincey ⭐ 18y
#18
gerçekten çok şaşırdım ilk o herkes bana tipsiz diyo fln yazınca tipsiz biri olduğunu düşündüm ama resimlere bakınca gayet normal biri olduğunu gördüm sana öyle nasıl diyolar gerçekten anlamış değilim
S
Streetwise ⭐ 19y
#19
Allah'ın yarattığı her kul güzeldir.Sende o kullardan birisi olduğun için,takma kafana Jason'un dediği gibi 2 3 kıçı kırık kıza...
W
#20
Bence de takma kafana.Herkez anasından Brad Pitt doğmuyoki 🙄
Her kulun ayrı bir güzelliği var!!!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: