Icerige atla
Extraloob

bu kadarda tipsiz olunurmu!

· 23 Yanıt · 2.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
H
HellBoys OP ⭐ 19y
#21
o zaman beceriksiziz napçaz artık ot geldik bo.... gitçez yazmayım ban yecem
D
dR.NooB ⭐ 19y
#22
Elinin, ayaklarının , gözlerinin, bacaklaranın, kulaklarının hâla var olduğuna şükredeceğine kendinden utanıyor ve nefret ediyorsun :? Böyle bir SAÇMALIK görmedim - duymadım- bilmiyorum :?

Ya vallahi saçmalık yaa.. yazdıklarımdan utandım ne yazcağımı unuttum 😁 🙄

Kendine gel dostum. Dışardakilerin dediğinden banane. 👍 🍺 😘
D
DaWixed ⭐ 19y
#23
Milletin düşüncelerine kulak asma 😉
Kendini yıpratır insan içine çıkamazsın psikolojik açıdan.Tipinde gayat iyi canını sıkma 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: