o zaman beceriksiziz napçaz artık ot geldik bo.... gitçez yazmayım ban yecem
bu kadarda tipsiz olunurmu!
· 23 Yanıt · 2.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Elinin, ayaklarının , gözlerinin, bacaklaranın, kulaklarının hâla var olduğuna şükredeceğine kendinden utanıyor ve nefret ediyorsun :? Böyle bir SAÇMALIK görmedim - duymadım- bilmiyorum :?
Ya vallahi saçmalık yaa.. yazdıklarımdan utandım ne yazcağımı unuttum 😁 🙄
Kendine gel dostum. Dışardakilerin dediğinden banane. 👍 🍺 😘
Ya vallahi saçmalık yaa.. yazdıklarımdan utandım ne yazcağımı unuttum 😁 🙄
Kendine gel dostum. Dışardakilerin dediğinden banane. 👍 🍺 😘
Milletin düşüncelerine kulak asma 😉
Kendini yıpratır insan içine çıkamazsın psikolojik açıdan.Tipinde gayat iyi canını sıkma 😊
Kendini yıpratır insan içine çıkamazsın psikolojik açıdan.Tipinde gayat iyi canını sıkma 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap