Icerige atla
Extraloob

Bu Gün Benim Doğum Günüm....

· 38 Yanıt · 2.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
Sniker ⭐ 19y
#21
Bir yeni yıl daha hayırlı olsun İlker abi.Daha Nice yıllara.
Ayrıca daha yaşlanmamışsın ömrünün belki de en iyi en dolu dolu geçen yıllarıdır.Hele ki doğum gününde hiç böyle şeyleri düşünme çünkü seni çok az da olsa tanıdım sabırlı çalışkan azimli ve iradeli biri olarak.Bu ömründen geçen yıllar senden bir şey götürmeyeceği gibi sana nice güzellikler ve daha nice tecrübeler kazandıracaktır.Ayrıca senin iyi bir baba ve eş olacağına da canı yürekten inanıyorum.Sana önündeki bu koca hayatta başarılar diliyorum. 😘
BOSPHORUS
BOSPHORUS OP ⭐ 19y
#22
çok tatlı yazmışsın yanaklarından öpüyorum...
iyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum 😘
Bir yeni yıl daha hayırlı olsun İlker abi.Daha Nice yıllara.
Ayrıca daha yaşlanmamışsın ömrünün belki de en iyi en dolu dolu geçen yıllarıdır.Hele ki doğum gününde hiç böyle şeyleri düşünme çünkü seni çok az da olsa tanıdım sabırlı çalışkan azimli ve iradeli biri olarak.Bu ömründen geçen yıllar senden bir şey götürmeyeceği gibi sana nice güzellikler ve daha nice tecrübeler kazandıracaktır.Ayrıca senin iyi bir baba ve eş olacağına da canı yürekten inanıyorum.Sana önündeki bu koca hayatta başarılar diliyorum. 😘
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
eee yokmu kardeşim bir smirnoff ice ısmarlamayacak mısın bize bugünün anısına 😜
O
#24
eee yokmu kardeşim bir smirnoff ice ısmarlamayacak mısın bize bugünün anısına :P

Buyur abi 😈 😈
- Resim Silinmiş.
Q
Quincey ⭐ 18y
#25
hayırlı olsun.
yaşlanmaya gelince bu stresi bırak yaşlanacaksın yakında ama şimdi değil 35 yaşından sonra düşün ^^
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#26
Nice mutlu senelere abi daha önünde çok seneler var daha kendini yaşlı hissetme ama Bilgisayar başında da fazla durma işte o zaman kendini yaşlı hissedersin çünkü artık hareket edemez hale gelirsin sigara falanda içme alkol falan al ama sigara kötü bol bol spor yap hayatı dolu dolu yaşa en iyisi budur bence iyi ki doğdun abi..^^
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
O
#27
Nice mutlu senelere abi daha önünde çok seneler var daha kendini yaşlı hissetme ama Bilgisayar başında da fazla durma işte o zaman kendini yaşlı hissedersin çünkü artık hareket edemez hale gelirsin sigara falanda içme alkol falan al ama sigara kötü bol bol spor yap hayatı dolu dolu yaşa en iyisi budur bence iyi ki doğdun abi..^^

The Doctor^^
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#28
iyiki doğdun hacım seninle pek hatta hiç muhabetimiz olmasa da bilki hepimiz bir aileyiz.
Allah hayırlı ve uzun ömürler versin , inşallah daha birçok doğum gününde sitede beraber oluruz.
😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘
@BOSPHORUS
Allah sağlık sıhhat ve bol kazanç nasip etsin.İnşallah 26 değil 96 yaşınıda görürsün. 😄 Tabi benimde her doğum gününde içimi buruk bir sevinç kaplar.Ama önemli olan sağlık.Şunu ciddi anlamda söylüyorum şükretmesini bilin.Sağır, kör, dilsiz, sakat ve özürlüde doğabilirdik Allaha binlerce kere şükürler olsun ki iki elimiz ve iki bacağımız tutuyor. ;)
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#29
iyiki doğdun hacım seninle pek hatta hiç muhabetimiz olmasa da bilki hepimiz bir aileyiz.
Allah hayırlı ve uzun ömürler versin , inşallah daha birçok doğum gününde sitede beraber oluruz.
😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘
B
b0sSy27_ ⭐ 18y
#30
D.G.K.O. ( HAFTAYA PAZAR DOGUM GÜNÜM. 29.06;))
L
Liu ⭐ 19y
#31
Hacım biraz geç oldu ama güç olmasından iyidir inş nice yılları birlikte devirmek dileğiyle yeni yaşın hayırlı olsun ...
T
Typhoon ⭐ 18y
#32
Doğum günün kutlu olsun nice senelere 😘

pastalar nasıldı 🤤 😁
B
bannedddd ⭐ 19y
#33
Nice mutlu senelere abi daha önünde çok seneler var daha kendini yaşlı hissetme ama Bilgisayar başında da fazla durma işte o zaman kendini yaşlı hissedersin çünkü artık hareket edemez hale gelirsin sigara falanda içme alkol falan al ama sigara kötü bol bol spor yap hayatı dolu dolu yaşa en iyisi budur bence iyi ki doğdun abi..^^

İlker abi bunları bilebilecek bir seviyede zaten. 😁
BOSPHORUS
BOSPHORUS OP ⭐ 19y
#34
güzeldilekleriniz için bir kere daha teşekkür ediyorum...
P
Pennywise ⭐ 19y
#35
ilk olarak doğum günün kutlu olsun ilker
ikinci olarak 26 dediğin nedir yahu yaşlanmana daha 40 yılın var tadını çıkar 😉 😄
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#36
nice senelere eiki doğdun...
M
Morwena ⭐ 19y
#37
Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğumgünün kutlu olsun abicim . 😘
- Resim Silinmiş.
Q
Quincey ⭐ 18y
#38
sana bide hediye verelim bizde ayıp olur yoksa

Teoman-paramparça şarkısı
Dinlemek için tıklayınız
Şarkı sözleri:
Saatim yok
Tam olarak bilemem
Biraz biraz
Biraz şarap önceydi
Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken
Günler hayatlar geçiyor

Kayıp bir bavul gibiyim havaalanında
Ya da boş bir yüzme havuzu sonbaharda
Çok mu ayıp hala mutluluk istemek
Neyse zaten hiç halim yok

Bugün benim doğum günüm
Hem sarhoşum hem yastayım
Bir partaburisi üstümde
Babamın öldüğü yaştayım

Bugün benim doğum günüm
Kelimeler büyüyor ağzımdan
Bildiğim tüm hayatlar
Paramparça paramparça

Takatim yok yine de telefon sarıldım
Son bir özür için
Tüm sevdiğim kadınlardan
Aradım mesajlar çıktı kapattım
Tele sekretere konuşamayanlardanım

Bugün benim doğum günüm
Hem sarhoşum hem yastayım
Bir partaburisi üstümde
Babamın öldüğü yaştayım

Bugün benim doğum günüm
Kelimeler büyüyor ağzımdan
Bildiğim tüm hayatlar
Paramparça paramparça

Bugün benim doğum günüm
Hem sarhoşum hem yastayım
Bir partaburisi üstümde
Babamın öldüğü yaştayım

Bugün benim doğum günüm
Kelimeler büyüyor ağzımdan
Bildiğim tüm hayatlar
Paramparça paramparça
Paramparça paramparça
Paramparça paramparça
Paramparça paramparça

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: