burda gördüğünüz gibi benim charla en baştan o adamla daldık adamda zerk falan yok 47 lvl öldürdüğü zaman partysinede girdim baktım.bende var en başından sonuna kadar boşalttım urunun üstüne başka kimsene yok
-Resim Silinmiş.
adamda hala zerk yok ve hala kimse yok
-Resim Silinmiş.
aynen devam
-Resim Silinmiş.
öldü nerdeyse ve kimse yok bi ben bi o
-Resim Silinmiş.
son resmi sinirden çekemedim adam 47 lvl ben 69 adamda zerk bile yok ben baştan sona zerke girdim uruya ama elimden aldı nası oldu bu olay legend 2 yele yeni bişeymi geldi Evil or Very Mad
Böyle Bişi Olabilirmi (cevabı geldi)
· 20 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
20 Yanıt
eger yanıltmalı soruysa cevap 47 glavie.ama gercek sorduysan 69 extraokk
eger yanıltmalı soruysa cevap 47 glavie.ama gercek sorduysan 69 extraokk
DIIIIIIIIIIIIIITTT Yanlış cvp
Ben kestim çıplak ellerimlen. Twisted Evil Mr. Green
47 lvl 69 luqun partysındeyse 47 lık kesmıs dıye gozukuyodur
47 lvl 69 luqun partysındeyse 47 lık kesmıs dıye gozukuyodur
party yok ikiside partyde değil
Mantıken 69
sen kesmıssındır ozaman cıplak elle Mr. Green
69 lvl nuker kesmesı gerekır ama eyer nuker orda hata kaza dc yada sacma bı sekılde eşşek cennetine gıtıyse ozaman 47 lvl kesmıs ola bılır
sen kesmıssındır ozaman cıplak elle Mr. Green
Mr. Green AyNeN
mantıken 69 lvl kesmiştir
ahanda cevap 47 lvl adam nası oluyoda elinden alıyo anlamadım
T
The_DifferenT
⭐ 19y
jm nin hiç bir işi düzgün olmadığı için Unique lerde boyle enterasanlıklar olabiliyo dün bende isy a %40 kesilmişken gittim blade charla aldım nukerden Mr. Green Mr. Green Mr. Green
jm nin hiç bir işi düzgün olmadığı için Unique lerde boyle enterasanlıklar olabiliyo dün bende isy a %40 kesilmişken gittim blade charla aldım nukerden Mr. Green Mr. Green Mr. Green
böyle tuhaflıklar benimi bulur yav Very Happy ne garip iştir bu
J
JuNioRKinG
⭐ 19y
Zuhahaa ordaki parti yazışmalarını okudum Mr. Green Mr. Green
saçmalık:D
sen çok eziksin o zaman o adam nukerse alırsenden
hata olmuş yaratığa en son vurana vermiş büyük bi ihtimal.
son anda seni party den atmıs oLmasn Eger aynı pt de iseniz ?_?
[ek #12654]
T
The_DifferenT
⭐ 19y
Partyden attı fln bu işleri geçin ya Jm nin aptallığı işte normalde nukerin isminin yazması imkansız ama arada boyle mallıklar oluyo
ne nukeri adam nuker bile değil glavieci hemde gördüğünüz gibi zerke bile basmıyo bende basılı + pt falanda yok bi tek ikimiz sonuna kadar
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap