ForcE 4 ever 😜 xD
Karşıma İstediğin Charı Dik Pwp Yapalım 🤝
ForcE 4 ever 😜 xD
Beyler hiç gerek yok böle tartışmalara birazcık geleceği düşünün derşm ben sizlere.
Şimdi bana burdan bi kaç arkadaşımız çıkışabilir geleceğe bakma bu zamana bak diyebilirler.
Onları anlayışla karşılıyorum ama bu söylediklerimden sonra fikirlerini değiştirebileceklerini umuyorum 😉
------Gelelim Konumuza-------
Şuan biliosununzki 100 Lvl sınırı var ve sen bu sınırda 3 tane masterini 100 lvl yapabilirsin.
Çünkü Masterimiz 300 lvl ve bu hiç değişmeyecek bunu biliyorsunuz.
Şuanki Maximum level sınırlaması 140 ama bazıları 150 son sınır olacağını söylüyor.
Bunu bilemeyiz....
140 geldi diye düşünelim masterymiz gene 300 olacak....
Senin o açtığın yan buildi ( Cold , Force) 20 lvla düşürmen gerekecek.
Yani bir bowcunun 140 LvL daki son durumu 140 Pac/140 Fire/20 Cold,Light olacak.
O açtığın yan buildin hiç bir değeri olmayacak.Sadece Pacheon / Fire / ideal olarak Cold şeklinde kalacak.
Sonuç olarak ben diyorumki;
1.Geleceğini düşünerek yol al
2.İlerde sadece 2 master kullanılacak
3.Cold Forcenin ilerde hiç bir değeri kalmayacak
4.Light açarsan şimdiden hızlı kasılır ilerdede 0 a çekip cold 20 yaparsın Snowu Kullanmak için.
NOT: Şuanki ideal Bow Build 100 Pacheon / 100 Fire / 100 Cold DUAL IMBUE
Benim düşüncem bu gayetde doğru bir fikir bence.Aksini düşünenler bir daha düşünsünler derim. ☕
100 Pacheon
100 Fire
52 Light
48 Cold ;)
100 fire
100 pacheon
80 light
20 cold
hahahahahahahahahhahaha Bow fire force miiiiiiiiiiiiiiiii :D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:DD:D.D.d.d..d.d.d:D:D::DD:
Ben Bow Fire Light kimse beni yatıramıyor adamda +9 var force bide yatıramıyor beni :)))))))))
100 fire
100 pacheon
80 light
20 cold
hiç bişeye yaramaz.. ne olursa olsun full olsun usta.. 20 cold olsa nolur olmasa nolur. 10 ph def werse nolur wermese nolur.... benm build fire cold bow.. 100 max.. forceydim kapadım. 1 ws de tamm çok işe yarıo ama kimse 1 ws qelmio.. herkes pt de.. zaten holy basıolar.. dorce tutmuo.. adamada diemiosun kardeş holy i kapatta bi force basıp kesem seni :D
Beyler 58 lvl charım var(Bowman).Charımın buildi Peacheon-Lightning-Fire MAXTIR.Sizce Lightning i kapayım forceyimi dönsem,yoksa bu buildden şaşmayımmı?
Ps:Pvpleri çok seviyorum,Defans olsun istiyorum,Attack`da düşük olmasın istiyorum...
hahahahahahahahahhahaha Bow fire force miiiiiiiiiiiiiiiii :D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:DD:D.D.d.d..d.d.d:D:D::DD:
Ben Bow Fire Light kimse beni yatıramıyor adamda +9 var force bide yatıramıyor beni :)))))))))
serverda tek +9 Arysss'te var seni yatırdıgını 100'lerce kez gordum force'a iftira atma her buildin bir guzelligi var
En iyisi int bow ligth bow cold tmm hepsi buzaten mag def var intden dolayı irde cold sun phy def de ordan daha ne
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap