Icerige atla
Extraloob

Bowman Ustaları Buyursun...

· 36 Yanıt · 7.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
V
ViVaLDi ⭐ 17y
#21
ForcE 4 ever 😜 xD

Karşıma İstediğin Charı Dik Pwp Yapalım 🤝
S
Sentenced ⭐ 17y
#22
Force riskli bir build,yan buildi cleric olan hiç bir charla kapişamazsın..Str charda Cold 30 masteryden sonra mp sıkıntısı demek.Bow char demek vur-kaç char demek.Vurmak Fire ise kaçmakta Lightningdir gerisi fanteziye girer.Ama dersenki char her yola girsin ;

Peac : 100
Fire : 100
Light :80
Cold :20
A
ApoCaLipSe ⭐ 17y
#23
force açabilmek için bence pro set lazım pro setin varsa bide setin sağlm sa force aç derim karşında kimse duramaz ama set garment se liht veya cold derim
C
Cryolite ⭐ 19y
#24
Beyler hiç gerek yok böle tartışmalara birazcık geleceği düşünün derşm ben sizlere.
Şimdi bana burdan bi kaç arkadaşımız çıkışabilir geleceğe bakma bu zamana bak diyebilirler.
Onları anlayışla karşılıyorum ama bu söylediklerimden sonra fikirlerini değiştirebileceklerini umuyorum 😉

------Gelelim Konumuza-------
Şuan biliosununzki 100 Lvl sınırı var ve sen bu sınırda 3 tane masterini 100 lvl yapabilirsin.
Çünkü Masterimiz 300 lvl ve bu hiç değişmeyecek bunu biliyorsunuz.

Şuanki Maximum level sınırlaması 140 ama bazıları 150 son sınır olacağını söylüyor.
Bunu bilemeyiz....
140 geldi diye düşünelim masterymiz gene 300 olacak....
Senin o açtığın yan buildi ( Cold , Force) 20 lvla düşürmen gerekecek.
Yani bir bowcunun 140 LvL daki son durumu 140 Pac/140 Fire/20 Cold,Light olacak.
O açtığın yan buildin hiç bir değeri olmayacak.Sadece Pacheon / Fire / ideal olarak Cold şeklinde kalacak.


Sonuç olarak ben diyorumki;
1.Geleceğini düşünerek yol al
2.İlerde sadece 2 master kullanılacak
3.Cold Forcenin ilerde hiç bir değeri kalmayacak
4.Light açarsan şimdiden hızlı kasılır ilerdede 0 a çekip cold 20 yaparsın Snowu Kullanmak için.


NOT: Şuanki ideal Bow Build 100 Pacheon / 100 Fire / 100 Cold DUAL IMBUE

Benim düşüncem bu gayetde doğru bir fikir bence.Aksini düşünenler bir daha düşünsünler derim. ☕


mastery 330 oldu bile.. bkz. kSRO

Pach100 Fire100 Light80 Cold20.
açıklamaya pek gerek yok, eğer 'aman aman cold açayım defansım artsın' diye düşünüyorsanda protector giy, bu kadar basit.

cold20 sayesinde 20% snow açarsın, nukerlara ve EU'lara karşı ölümsüz olursun.
light80 sayesinde hem speed'e para harcamassın, hemde 62 parry ratio artın olur.
parry ratioda neymiş boşver diyorsanda deme, inan tahmininden çok etkisi var 👍

garment giyersen zaten Fire100 sayesinde int charları yersin, str charlara karşıda crit10 bir bow aldın mı tamamdır 😉
lvl 105 geldiğindede Pach105 Fire105 Cold20 Light100 yaparsın, mastery 330 olacak.

100 Pacheon
100 Fire
52 Light
48 Cold ;)

ne saçma şey o 😁
S
SaNk ⭐ 18y
#25
kullandıgım 100 fire 100 pach 80 light 20 cold pvp de cosarsn 👍
B
BamsLowe ⭐ 17y
#26
100 fire
100 pacheon
80 light
20 cold

hiç bişeye yaramaz.. ne olursa olsun full olsun usta.. 20 cold olsa nolur olmasa nolur. 10 ph def werse nolur wermese nolur.... benm build fire cold bow.. 100 max.. forceydim kapadım. 1 ws de tamm çok işe yarıo ama kimse 1 ws qelmio.. herkes pt de.. zaten holy basıolar.. dorce tutmuo.. adamada diemiosun kardeş holy i kapatta bi force basıp kesem seni 😄
V
ViVaLDi ⭐ 17y
#27
hahahahahahahahahhahaha Bow fire force miiiiiiiiiiiiiiiii :D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:DD:D.D.d.d..d.d.d:D:D::DD:

Ben Bow Fire Light kimse beni yatıramıyor adamda +9 var force bide yatıramıyor beni :)))))))))
F
#28
hahahahahahahahahhahaha Bow fire force miiiiiiiiiiiiiiiii :D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:DD:D.D.d.d..d.d.d:D:D::DD:

Ben Bow Fire Light kimse beni yatıramıyor adamda +9 var force bide yatıramıyor beni :)))))))))

serverda tek +9 Arysss'te var seni yatırdıgını 100'lerce kez gordum force'a iftira atma her buildin bir guzelligi var
C
Cryolite ⭐ 19y
#29
100 fire
100 pacheon
80 light
20 cold

hiç bişeye yaramaz.. ne olursa olsun full olsun usta.. 20 cold olsa nolur olmasa nolur. 10 ph def werse nolur wermese nolur.... benm build fire cold bow.. 100 max.. forceydim kapadım. 1 ws de tamm çok işe yarıo ama kimse 1 ws qelmio.. herkes pt de.. zaten holy basıolar.. dorce tutmuo.. adamada diemiosun kardeş holy i kapatta bi force basıp kesem seni :D


10 def değil, 20% snow verir.
D
djfko ⭐ 18y
#30
Beyler 58 lvl charım var(Bowman).Charımın buildi Peacheon-Lightning-Fire MAXTIR.Sizce Lightning i kapayım forceyimi dönsem,yoksa bu buildden şaşmayımmı?

Ps:Pvpleri çok seviyorum,Defans olsun istiyorum,Attack`da düşük olmasın istiyorum...

Yapılandırman gayet güzel.Sana lazım olan zaten Hız ve atak.Buildinde gerektiği kadar var.Cold bowcu olursan bırak yha-defans fln var tmm ama yaptığın pvpden zevk almıycanı düşünüyorum.
A
Amandil ⭐ 17y
#31
Benzetme gibi olmasın ama yemegin salcalısı..Kadının kalcalısı str bowunda fire-coldlusu bu kadar diyorum... 😁
T
#32
hahahahahahahahahhahaha Bow fire force miiiiiiiiiiiiiiiii :D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:DD:D.D.d.d..d.d.d:D:D::DD:

Ben Bow Fire Light kimse beni yatıramıyor adamda +9 var force bide yatıramıyor beni :)))))))))

serverda tek +9 Arysss'te var seni yatırdıgını 100'lerce kez gordum force'a iftira atma her buildin bir guzelligi var

noldi rengun soldi 💃
oteki yorumlarınada baktım kimse yatıramıo falan yazmıssın rogue/warlock warrior/warlock warrior/rogue rogue/cleric warrior/cleric adamlar çarlarına hakimse alayı yer seni kimse yatıramaz die bi olay yok
E
eLempTRa ⭐ 18y
#33
En iyisi int bow ligth bow cold tmm hepsi buzaten mag def var intden dolayı irde cold sun phy def de ordan daha ne
O
#34
En iyisi int bow ligth bow cold tmm hepsi buzaten mag def var intden dolayı irde cold sun phy def de ordan daha ne

Pwp için en kötü build int bowdur bence.
G
gs_scrpn ⭐ 19y
#35
bow a cold acmak bana gore hatalı sonuçda tank istiyorsan blade kasmalıydın 😉
light devam edilip fırtına gibi olunmalıdır :))
Y
#36
Asla şaşma böyle devam et.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: