Icerige atla
Extraloob

Bowman Son Set

· 5 Replies · 2.0K views
A
ahmetalc OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar son setimi sizce ne yapmalıyım şimdiye kadar hep garment giyiyordum ama görüyorum ki herkes son setini armor yapıyor sebebi nedir ? Armor mu giyeyim yoksa garment la devam mı etmelıyım ?
5 Replies
A
ahmetalc OP ⭐ 19y
#2
fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
garment devri bitti artık kuzum hiçbir faydası yok, piyasa wiz-nuke kaynıyor bunlara dayanmak için pro giymek lazım ki açığı kapatmalısın bende glavie - garment giyerdim ama artık glavie - protector takılıyorum 😎
A
ahmetalc OP ⭐ 19y
#4
armor işi de yalan o zaman protectore donmek lazım demek ki teşekkürler
I
ilker98 ⭐ 19y
#5
str isen armoru düşünme garment giymen daha iyi int charlarla 2 vs 1 daha kolay yaparsın fakat yeni skillerle strlerde çok iyi wuruo özlelikle eular buyüzden pro de oalbilir tercih snn tabi ...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: