arkadaşlar son setimi sizce ne yapmalıyım şimdiye kadar hep garment giyiyordum ama görüyorum ki herkes son setini armor yapıyor sebebi nedir ? Armor mu giyeyim yoksa garment la devam mı etmelıyım ?
Bowman Son Set
· 5 Replies · 2.0K views 0 reading
5 Replies
fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar
garment devri bitti artık kuzum hiçbir faydası yok, piyasa wiz-nuke kaynıyor bunlara dayanmak için pro giymek lazım ki açığı kapatmalısın bende glavie - garment giyerdim ama artık glavie - protector takılıyorum 😎
armor işi de yalan o zaman protectore donmek lazım demek ki teşekkürler
str isen armoru düşünme garment giymen daha iyi int charlarla 2 vs 1 daha kolay yaparsın fakat yeni skillerle strlerde çok iyi wuruo özlelikle eular buyüzden pro de oalbilir tercih snn tabi ...
Log in to write a reply.
Log In