Arkadasım onermiyorum ben bladeyi bow a devam et ister Glavie ye don ama blade tavsiye etmıyorum hizli kasilmazsin oldie oldie
Bow'dan Blade'e dönmelimiyim ???
· 42 Yanıt · 6.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap