Beyler aFFEdersiniz önemsiz bi soru ama bow cu lar str mi olur int mi ???
Bowcu Hakkında
· 5 Replies · 1.8K views 0 reading
5 Replies
M
muratko193
⭐ 19y
Genelde str oluyor arkadasım ama bazıları ilginc bişey olsun diye int yapılandırmasınıda uygulayabiliyor ama ben sana int i tavsiye etmem eger bowman kasıcaksan str +fire yada cold yap derim
Bowda int fantazinin kralı olur 😊 Str takıl bana göre
STR derim unıge rahat kesersin
NoMoreLove
⭐ 18y
daha çok STR yapılandırılır ama int yapıp nuker olanlar ve hybird olup kasanlar var, sana kalmış Rolling Eyes
Log in to write a reply.
Log In