Icerige atla
Extraloob

Bowcu Hakkında

· 5 Replies · 1.8K views
K
Kr0mix OP ⭐ 18y
#1
Beyler aFFEdersiniz önemsiz bi soru ama bow cu lar str mi olur int mi ???
5 Replies
M
muratko193 ⭐ 19y
#2
Genelde str oluyor arkadasım ama bazıları ilginc bişey olsun diye int yapılandırmasınıda uygulayabiliyor ama ben sana int i tavsiye etmem eger bowman kasıcaksan str +fire yada cold yap derim
P
Prada ⭐ 19y
#3
Bowda int fantazinin kralı olur 😊 Str takıl bana göre
C
CaPkiNN ⭐ 19y
#4
STR derim unıge rahat kesersin
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#5
daha çok STR yapılandırılır ama int yapıp nuker olanlar ve hybird olup kasanlar var, sana kalmış Rolling Eyes

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: