Icerige atla
Extraloob

bow mu blade mi???

· 65 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
Z
zebani2059 OP ⭐ 19y
#21
bilgiler için çok sağ olun bowu bi yüksek lvl görelim de ya olmazsa bladeye çeviririm yada peşine bi blader takarım artık Mr. Green
S
Sniker ⭐ 19y
#22

sen 80 de farmı bitir ki çok zor biter blade gibi çar yok ... arkadaslar kasamadigi icin bow u tercih etmeleri blade in pozisyonunu degiştirmez...en farmlı glavie divisionla bleed yedikten sonra yuksek critikli blade e dayanamıyo acaba hangi çar dayanır merak ediyorum ... damage yok yok blade te die bişi yok sen farmı bitir giy pronu garmentta degil korkucagın kimse yok zaten yedir divison u bleed i bak bakalım sun set olmadan biri pvp yapiyomu senle ... sun setli glavi kesilirmi? ben kesen +5 blade gördüm daha ötesi yok

Arkadaşım sen o blade combosunun fire shieldi açtıktan sonra anca 5 combo dan birinde tuttuğunu biliyomusun? Ayrıca sen onu tutturcam diye 5 combo çekersin,adam 1 pill basar 1 saniyede status geçer, Hakeza ben sun glavie alıp da o division pillerinden almayanı görmedi
m. Ayrıca ghost spear mars ile knockback+crit vurursan dmg 12k ya kadar çıkıyor +7 glavie ile.
Bi de soul spear emperor tamam iş bitti Very Happy
O
off_side ⭐ 19y
#23

yaw benim amacım adamı devirmek deil zaten adamı deli etmek sinirden klavie yi dedirmek Mr. Green Mr. Green o yüzden blade hoşuma gidiyor sabaha kadar maymun gibi oynarsın adamla Mr. Green



bowcudan bi kac crt yer oturur .ötünün üstüne Wink
L
Leader ⭐ 19y
#24
Blade'den Vazgecme...
E
Exqusei ⭐ 19y
#25
4ever bow derim bende. boşuna dememişler nuker katili diye. perde
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#26
eğer ben büyük oyarım diyosan blade alırsın eline sun'unu yıkarsın ortalıgı Cool extrabeer extrabeer
Diger türlü Full str BoW FoReVeR santam
F
fatiihn ⭐ 19y
#27
ben 78 full str bladerim ama karakter cok sıkıcı gelmeye başladı ama pvp lerde cok farklı ...tek düsündügüm 90 lvl uptadesi geldiginde karakterin ne durumda olacagı bilginiz varsa cevap yazınız sizce devam edeyim mi?
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#28
Kolay olan hiçbirşey güzel olmaz değil mi ? Bu charı kasmak için bir emek sarfetmen lasım ki bi değeri olsn extraokk Bow charları kasması zordur ama charla işin bittiğinde karşında kimse duramaz extraokk
H
hkn55 ⭐ 19y
#29
blade in defansı fazladır , bow un defansı biraz daa azdır ama atak fazladır.... bn blade kullanıorum kıyafetlerim strli hiç yatmıorum walla pvp desen zaten bakmam ama bow hiç denemedim onu da denicem..... extraokk
U
Uykucu ⭐ 19y
#30
bak şimdi blade başlarda çok ezik vurur ama dansları açtığında tam bir tank olursun
S
Sniker ⭐ 19y
#31
57 lik npc setli +5 glavie li 65 lwl charımla 69 lwl bladeri kesmiş bulunuyorum.Adama 4.5k crit vuruyorum tek seferde. Artık düşün blade nin halini Wink
C
CaPkiNN ⭐ 19y
#32
kardeş ben derim blade aç ama zor kasarsın birde çok zor yatarsın pvplerde süper çakarsın devam bladeye bence tabı senın tercihin
Z
zebani2059 OP ⭐ 19y
#33
evet karar verdim ben büyüyünce blader olcam yay skillerini geri almaya başladımm Very Happy
- Resim Silinmiş.
S
Sniker ⭐ 19y
#34
İyi sana bi kasap açalım bizim mahalleden, kimseyi kesemiycen zaten gelir burda sucuk-salam kesersin Laughing Laughing Mr. Green
Z
zebani2059 OP ⭐ 19y
#35
fark etmez eğer para ediceksen seni bile keserimm Very Happy Very Happy
S
Sniker ⭐ 19y
#36

fark etmez eğer para ediceksen seni bile keserimm Very Happy Very Happy

Yok benden çıkcak et ne kadar ki Twisted Evil Anca bi kaç kilo kemik zaten sen iyisi kasap ol kasap.Nickini de şöyle yap : Psikopat_Kasap
Z
zebani2059 OP ⭐ 19y
#37
nick deiştirme olsa yaparım da yoq işte Crying or Very sad senden de et çıkar elbet bi kaç kilo işimiz ne keseriz seni de parayı görem ölem Very Happy
S
Sniker ⭐ 19y
#38
Problem mi bu şimdi Mr. Green Grand name ye yazarsın olu biter:D
Ayrıca kesceksen de kes feda olsun sana^^ extrabeer
Z
zebani2059 OP ⭐ 19y
#39

Problem mi bu şimdi Mr. Green Grand name ye yazarsın olu biter:D
Ayrıca kesceksen de kes feda olsun sana^^ extrabeer

hey yawrum hey gözlerim yaşardıı Crying or Very sad kesmiş kadar oldum sağ oll Mr. Green ayrıca grandnamede Zebani yazıyo asla deişmeyecek bi yazı Very Happy
S
Sniker ⭐ 19y
#40
OLsun KasapZebani Yaz olsun bitsin demokraside çareler tükenmez Twisted Evil

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: