Icerige atla
Extraloob

Bow Buildden anlayan arkadaslara..

· 16 Yanıt · 2.4K görüntüleme
C
Crisis OP ⭐ 19y
#1
Arkadaslar ben yeni bi char acdım..
Charım 2 int 1 str hybird int bowcu.İmbue olarak Cold u secdim
4500 küsür sp kasdım herseyimi maxladım ve 3700 küsürde sp arttı
simdi bu char ilerde nası bişey olur bi bilgi verebilirmsiiniz ? Mesela 2 int 1 str yapmam bana bi dezavantaj yaparmı ? Rolling Eyes Eger kötü olur derseniz silicem yeni acıcam Rolling Eyes
16 Yanıt
T
Torquel ⭐ 19y
#2
bence 5-1 veya7-1 denemeliydin git tweety sor o anlatır:D
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#3
Cool Güzell Twisted Evil Cok feci bisi olacak demektir Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#4
ouS `"]
İnt vermen crit damageleri düşürmezmi? Mr. Green


2-1de pek sorun olmazz Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
E
Excrea ⭐ 19y
#5
ouS `"]
İnt vermen crit damageleri düşürmezmi? Mr. Green

bayagi dusurur ozellikle 7:1 de nerdeyse crit le normal damage esit olr pek fark olmaz ama 2:1 de dusse bile damageler genelde yuksek olucagindan pek farketmez sanirim
C
Crisis OP ⭐ 19y
#6
Siz suna kısaca güzel olmus desenize Razz Twisted Evil Twisted Evil
C
Crisis OP ⭐ 19y
#7
haa bide en azından normal damagelerim güclü olucak STR bowerler gibi allaha dua etmicem crt gelsin yarabbim diye Razz Razz (töbe töbe Mr. Green Mr. Green )
C
Crisis OP ⭐ 19y
#8
ahanda 80 de böle olmak istiyom farm bitince..
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39029
Pro yada garment giyerim full +5 yada +4 basarım blue ler kolay is Wink
Armordaki defansları böle maxlarım fire deki mag defans ezik kalıcagı icin garment giymem en dorusu olur heralde Rolling Eyes Cold dan ve her lvl atladıgımda verdigim +1 str nin sayesinde hem phy Defansım yükselir hemde garment ten mag defansım yükselir Rolling Eyes
Bu Fikir Dorumu sizce ??? Neutral
J
Jigsaw ⭐ 19y
#9

ahanda 80 de böle olmak istiyom farm bitince..
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39029
Pro yada garment giyerim full +5 yada +4 basarım blue ler kolay is Wink
Armordaki defansları böle maxlarım fire deki mag defans ezik kalıcagı icin garment giymem en dorusu olur heralde Rolling Eyes Cold dan ve her lvl atladıgımda verdigim +1 str nin sayesinde hem phy Defansım yükselir hemde garment ten mag defansım yükselir Rolling Eyes
Bu Fikir Dorumu sizce ??? Neutral


http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39031

SP çok kasarım ben botum var deli gibi kasarım diyosan charın böyle olmalı bence. Şahsen böyle bi charım olsa oyundan en çok ben zevk alırdım.
T
Torquel ⭐ 19y
#10
Hocam giysi konusunda bence son dgreye kdr armor yap.
C
Crisis OP ⭐ 19y
#11


ahanda 80 de böle olmak istiyom farm bitince..
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39029
Pro yada garment giyerim full +5 yada +4 basarım blue ler kolay is Wink
Armordaki defansları böle maxlarım fire deki mag defans ezik kalıcagı icin garment giymem en dorusu olur heralde Rolling Eyes Cold dan ve her lvl atladıgımda verdigim +1 str nin sayesinde hem phy Defansım yükselir hemde garment ten mag defansım yükselir Rolling Eyes
Bu Fikir Dorumu sizce ??? Neutral


http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39031

SP çok kasarım ben botum var deli gibi kasarım diyosan charın böyle olmalı bence. Şahsen böyle bi charım olsa oyundan en çok ben zevk alırdım.

iide sen hic birşeyi 80 e cekmemissinki? Neutral Naparım ben ilerde Confused
C
Crisis OP ⭐ 19y
#12

Hocam giysi konusunda bence son dgreye kdr armor yap.

Ama ben ztn buzcuyum büyük ölcüde defans veriyor.. Hele daha yenide Snow shield serisi acıldı onlarla ii dayanırım.. Birde lvl atlayınca verdigim +1 str ler olucak ??
Napiim yaw beynim sulandı
T
Torquel ⭐ 19y
#13
Bak full strden sasma.Her charla bisey icin dua eder bence.Blade/sword yatırmak bide bowcuların strong bow ve nukelere block koymak icin.Glavie stun koymak icin.Full str bowmanın elinde en az +6-+7 silah olcak.80 lwlda yenilmez pvplerden biri bence.SP yeter dersen dual imblue yapcan bkz tweety.Stun koyablilrsin,crit ztn en kotu 3 vurustan biri anti dewilda,5 arrow combo ile adamı gonder bakkal sut almaya.O sut alirken sen tam uzaklasmak icin ghost walkla bas metrelerce.O gelene kdr behhhhhh.Gozlemdir buhh.Ama tabi cold bi adama karsı işin zor olabilir Mr. Green Mr. Green
I
ilker98 ⭐ 19y
#14
Full str bower diyosunuz..Actım ve beğenmedim dmg cok düsk str accaksan heuksal acın bence..Bow accam simdi bende 2 int 1 str yapım die düsünüorum bu konu hakkında herkes görüsünü yazsın..Adam akıllı bi bow acmak istiyorum..topic warmıs zaten..Twent 7:1 iyi diyor bow icin bence 7:1 en iyi sword olur kanımca ben 3 int 1 str de aklımda war Hybirdler snow shieldle cok sağlam onun icin hybird derim.. 2 int 1 str iyi olur diyosunuz böle acım..Skiller en iyi konuyu acan arkadasın yaptı gibi olur..Herkesten yorum bekliyorumm Question
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#15
50lwl de 11k crit abantınmı mujigiye Shocked kalırsın str bowmanda ama benim tercihim full int SS ( combo hastasıyımda )😈 Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: