benimde gitti venicede o_____O adlı charım stall charımdı ne bot vardı ne de baska bişey sadece loader kullandıydım silk yoktu banladılar kahretsin. 1,5bil gitti oyunu bırakıyorum
Bot User List and Punishment Notice 07/22 - 22 Temmuz ban li
· 25 Yanıt · 2.2K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
püh ya yinemi kurtuldum :D:D: zuahah 53 lwl im hiç silk almadım.
S
shevchenko320
⭐ 19y
73lvl tas gibi full str glave çar gitti. Ben 1aydır botta kullanmıyordum günde 2-3 saat anca kasıyordum.Bugün itibari ile ban listesindeyim. Bence Joymax iyice ipin ucunu kaçırdı. Yap o zaman tamamen paralı millet de ban derdinden kurtulsun...Bu oyunda burada biter... Herkese bansız eğlenceli günler
bizizm arkadaş eski charla gm e küfür etti ve o günden sona o pc de açılan tüm charlar en az 3 hafta sonra banlandı anlamadım ama ztn ona gıcık olurdum iyi oldu 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap