bot alamıyorum beyler sold out diyo alma seçeneği yok ama benimki old custumer 😕
bot alamıyorum
· 5 Replies · 1.3K views 0 reading
5 Replies
hesaba giriş yapıp "Repurchase Sbot" demeniz lazım...
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
hesaba giriş yapıp "Repurchase Sbot" demeniz lazım...
👍 sonrada keyfine bak 🍺
Üstteki Repurchase Sbota basmak lazımmış kusura bakmayın teşekkürler ^^
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
Üstteki Repurchase Sbota basmak lazımmış kusura bakmayın teşekkürler ^^
ne kusuru görememiş olabilirsin
Log in to write a reply.
Log In