bot alamıyorum beyler sold out diyo alma seçeneği yok ama benimki old custumer 😕
bot alamıyorum
· 5 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
hesaba giriş yapıp "Repurchase Sbot" demeniz lazım...
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
hesaba giriş yapıp "Repurchase Sbot" demeniz lazım...
👍 sonrada keyfine bak 🍺
Üstteki Repurchase Sbota basmak lazımmış kusura bakmayın teşekkürler ^^
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
Üstteki Repurchase Sbota basmak lazımmış kusura bakmayın teşekkürler ^^
ne kusuru görememiş olabilirsin
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap