Icerige atla
Extraloob

Blade "den bow " a çekmeli miyim ==?

· 3 Yanıt · 2.3K görüntüleme
I
Im_Back OP ⭐ 16y
#1
Arkadaslar 85 lv bladerim var skiller 82 de yavaş kasılıyo diye bunu bow a çevirsem ileride tekrar blade yapsammı daha iyi olur
yoksa battı balık yan gider devam etmeli miyim ?Çaldırıcam ltfen yardım edin summer4: summer4: summer4:

🙏
3 Yanıt
A
#2
hacım ileride tekrar blade yapacaksan bir sürü masraf en iyisi sen böyle yavaş yavaş kas ya da full bow a dön tekrar bladeye dönmemek şartıyla xD
E
Extrowe ⭐ 16y
#3
hacım ileride tekrar blade yapacaksan bir sürü masraf en iyisi sen böyle yavaş yavaş kas ya da full bow a dön tekrar bladeye dönmemek şartıyla xD

+1

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: