Arkadaslar 85 lv bladerim var skiller 82 de yavaş kasılıyo diye bunu bow a çevirsem ileride tekrar blade yapsammı daha iyi olur
yoksa battı balık yan gider devam etmeli miyim ?Çaldırıcam ltfen yardım edin summer4: summer4: summer4:
🙏
Blade "den bow " a çekmeli miyim ==?
· 3 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
hacım ileride tekrar blade yapacaksan bir sürü masraf en iyisi sen böyle yavaş yavaş kas ya da full bow a dön tekrar bladeye dönmemek şartıyla xD
hacım ileride tekrar blade yapacaksan bir sürü masraf en iyisi sen böyle yavaş yavaş kas ya da full bow a dön tekrar bladeye dönmemek şartıyla xD
+1
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap