Icerige atla
Extraloob

blade çok önemli!!!

· 10 Yanıt · 2.2K görüntüleme
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#1
benim 55lwl bladem var.skilleri şöle (COLD:48) kendi lwlımla pwp yaparken benim defansım çok düşük oluyo adam bei tekte alıyo.üstümde full npc.
Neden bu sorun yardım (LİGHT:14)
(FİRE:45)
(BİCHEON:51)
ÖZET:BEN BLADEYİM VE DEFANSIM KÖTÜ NDN?
10 Yanıt
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#2
yardım lütfeNNNNNNN
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#3
Yardım edin lütfennn
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#4
hiçmi cvp vercek yok
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#5
HELP MEEE:D
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#6
yardım edin ya lütfenn
L
#7
itemlerin ve accesory ler kötüdür.
S
Sniker ⭐ 19y
#8
itemlerin ve accesory ler kötüdür.

Evet accların lwlinde olmasına dikkat et ve npc setle blade yürümez 👍
V
Viski ⭐ 18y
#9
ii bi çar yapmak istiorsan para hharcayacaksın bu oyunda xD
T
Thi$Rock ⭐ 17y
#10
setin ezik olabilir skillerin zaten ezik otesi bence blade lwl inde olsun cold ve fire kullan onlarda lwl inde olsn snow shieldi da eksik etme

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: