benim 55lwl bladem var.skilleri şöle (COLD:48) kendi lwlımla pwp yaparken benim defansım çok düşük oluyo adam bei tekte alıyo.üstümde full npc.
Neden bu sorun yardım (LİGHT:14)
(FİRE:45)
(BİCHEON:51)
ÖZET:BEN BLADEYİM VE DEFANSIM KÖTÜ NDN?
blade çok önemli!!!
· 10 Yanıt · 2.2K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
yardım lütfeNNNNNNN
Yardım edin lütfennn
hiçmi cvp vercek yok
HELP MEEE:D
yardım edin ya lütfenn
L
LoveForLife
⭐ 18y
itemlerin ve accesory ler kötüdür.
itemlerin ve accesory ler kötüdür.
Evet accların lwlinde olmasına dikkat et ve npc setle blade yürümez 👍
ii bi çar yapmak istiorsan para hharcayacaksın bu oyunda xD
setin ezik olabilir skillerin zaten ezik otesi bence blade lwl inde olsun cold ve fire kullan onlarda lwl inde olsn snow shieldi da eksik etme
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap