Icerige atla
Extraloob

Biz Bunları İncitebilirmiyiz ?

· 15 Yanıt · 1.1K görüntüleme
T
Truth OP ⭐ 18y
#1
- Resim Silinmiş.


- Resim Silinmiş.


- Resim Silinmiş.


Hayvanlara karşı çok büyük bir sevgim var.Şunlara bakın bir.
15 Yanıt
S
Seppuku ⭐ 18y
#2
Güzel resimler teşekkürler. Ama iki gündür bir gariplik var üstümde acayip acayip rüyalar görüyorum. Birde kedi gördüm benim suratıma felan yapışıyordu. Çok fena birşeydi.
T
Truth OP ⭐ 18y
#3
😄
B
byalper123 ⭐ 18y
#4
Aynen, benimde hayvanlara karşı büyük bi sevgim vardır 🍺
M
Meddah ⭐ 18y
#5
hayvan sevgisi olanın insan sevgisi de olur siz siz olun her zaman hayvanlara şefkat gösterin. onlarda tanrı'nın yarattığı bazı canlılardan..
S
Seppuku ⭐ 18y
#6
Evet bencede haklısın. Burda çocuk köpeği alıp s***yor resmen. Annem gördü sakın bunl arla arkadaş felan olma... Resmen ahlaksızlık, terbiyesizlik ve günahtır ya. 🙄
N
#7
Kediler gerçekten harika yahu..
M
Milano ⭐ 18y
#8
Evet bencede haklısın. Burda çocuk köpeği alıp s***yor resmen. Annem gördü sakın bunl arla arkadaş felan olma... Resmen ahlaksızlık, terbiyesizlik ve günahtır ya. 🙄

oha satanist piskopatlar ^^
J
#9
Kedileri sevmiyorum fakat bu onları inciteceğim yada satanist olduğum manasına da gelmiyor.
S
Streetwise ⭐ 19y
#10
Bide maymunları sevmiyordun,demi Kaan yanlış hatırlamıyorsam... 😁
N
#11
Evet bencede haklısın. Burda çocuk köpeği alıp s***yor resmen. Annem gördü sakın bunl arla arkadaş felan olma... Resmen ahlaksızlık, terbiyesizlik ve günahtır ya. 🙄

oha satanist piskopatlar ^^

Satanizmin hiç bir kolunda 'kedi kesmek ve kanını içmek' gibi bir kural yoktur.Satanizm;aykırılıklar dinidir,bir sapkının yaptığı hareketi lütfen genellemeyin.Ne yani kedi sevmeyen her insan satanist mi? Ya da satanistler kedi sevmez diye bir olay mı var ..
M
Milano ⭐ 18y
#12
Evet bencede haklısın. Burda çocuk köpeği alıp s***yor resmen. Annem gördü sakın bunl arla arkadaş felan olma... Resmen ahlaksızlık, terbiyesizlik ve günahtır ya. 🙄

oha satanist piskopatlar ^^

Satanizmin hiç bir kolunda 'kedi kesmek ve kanını içmek' gibi bir kural yoktur.Satanizm;aykırılıklar dinidir,bir sapkının yaptığı hareketi lütfen genellemeyin.Ne yani kedi sevmeyen her insan satanist mi? Ya da satanistler kedi sevmez diye bir olay mı var ..

Satanisti mecazen soyledim ^^
Kopegi s*** ne demek ya ??
M
Milano ⭐ 18y
#13
Evde kedi beslicem kedileri cok seviyorrum ama annem maalesef astım hastası bu yuzden kuş haricinde eve hayvan alınmıyor ^^
S
sw1ss ⭐ 19y
#14
Evet bencede haklısın. Burda çocuk köpeği alıp s***yor resmen. Annem gördü sakın bunl arla arkadaş felan olma... Resmen ahlaksızlık, terbiyesizlik ve günahtır ya. 🙄

oha satanist piskopatlar ^^

Satanizmin hiç bir kolunda 'kedi kesmek ve kanını içmek' gibi bir kural yoktur.Satanizm;aykırılıklar dinidir,bir sapkının yaptığı hareketi lütfen genellemeyin.Ne yani kedi sevmeyen her insan satanist mi? Ya da satanistler kedi sevmez diye bir olay mı var ..

Heyt be 🕵️
666-kedi hepsi yalandır bunları yapanlarda özentidir 😜

Bu arada sondaki kedi çok tatlı kedileri oldum olası sevmişimdir 😁
S
Seppuku ⭐ 18y
#15
Evet, inanmayacaksınız belki ama burda böyle. Çok kötü ve ahlaksız bir mahallede yaşıyorum.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: