- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Hayvanlara karşı çok büyük bir sevgim var.Şunlara bakın bir.
Biz Bunları İncitebilirmiyiz ?
· 15 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
15 Yanıt
Güzel resimler teşekkürler. Ama iki gündür bir gariplik var üstümde acayip acayip rüyalar görüyorum. Birde kedi gördüm benim suratıma felan yapışıyordu. Çok fena birşeydi.
😄
B
byalper123
⭐ 18y
Aynen, benimde hayvanlara karşı büyük bi sevgim vardır 🍺
hayvan sevgisi olanın insan sevgisi de olur siz siz olun her zaman hayvanlara şefkat gösterin. onlarda tanrı'nın yarattığı bazı canlılardan..
Evet bencede haklısın. Burda çocuk köpeği alıp s***yor resmen. Annem gördü sakın bunl arla arkadaş felan olma... Resmen ahlaksızlık, terbiyesizlik ve günahtır ya. 🙄
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Kediler gerçekten harika yahu..
Evet bencede haklısın. Burda çocuk köpeği alıp s***yor resmen. Annem gördü sakın bunl arla arkadaş felan olma... Resmen ahlaksızlık, terbiyesizlik ve günahtır ya. 🙄
oha satanist piskopatlar ^^
J
Jason Walker
⭐ 19y
Kedileri sevmiyorum fakat bu onları inciteceğim yada satanist olduğum manasına da gelmiyor.
S
Streetwise
⭐ 19y
Bide maymunları sevmiyordun,demi Kaan yanlış hatırlamıyorsam... 😁
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Evet bencede haklısın. Burda çocuk köpeği alıp s***yor resmen. Annem gördü sakın bunl arla arkadaş felan olma... Resmen ahlaksızlık, terbiyesizlik ve günahtır ya. 🙄
oha satanist piskopatlar ^^
Satanizmin hiç bir kolunda 'kedi kesmek ve kanını içmek' gibi bir kural yoktur.Satanizm;aykırılıklar dinidir,bir sapkının yaptığı hareketi lütfen genellemeyin.Ne yani kedi sevmeyen her insan satanist mi? Ya da satanistler kedi sevmez diye bir olay mı var ..
Evet bencede haklısın. Burda çocuk köpeği alıp s***yor resmen. Annem gördü sakın bunl arla arkadaş felan olma... Resmen ahlaksızlık, terbiyesizlik ve günahtır ya. 🙄
oha satanist piskopatlar ^^
Satanizmin hiç bir kolunda 'kedi kesmek ve kanını içmek' gibi bir kural yoktur.Satanizm;aykırılıklar dinidir,bir sapkının yaptığı hareketi lütfen genellemeyin.Ne yani kedi sevmeyen her insan satanist mi? Ya da satanistler kedi sevmez diye bir olay mı var ..
Satanisti mecazen soyledim ^^
Kopegi s*** ne demek ya ??
Evde kedi beslicem kedileri cok seviyorrum ama annem maalesef astım hastası bu yuzden kuş haricinde eve hayvan alınmıyor ^^
Evet bencede haklısın. Burda çocuk köpeği alıp s***yor resmen. Annem gördü sakın bunl arla arkadaş felan olma... Resmen ahlaksızlık, terbiyesizlik ve günahtır ya. 🙄
oha satanist piskopatlar ^^
Satanizmin hiç bir kolunda 'kedi kesmek ve kanını içmek' gibi bir kural yoktur.Satanizm;aykırılıklar dinidir,bir sapkının yaptığı hareketi lütfen genellemeyin.Ne yani kedi sevmeyen her insan satanist mi? Ya da satanistler kedi sevmez diye bir olay mı var ..
Heyt be 🕵️
666-kedi hepsi yalandır bunları yapanlarda özentidir 😜
Bu arada sondaki kedi çok tatlı kedileri oldum olası sevmişimdir 😁
Evet, inanmayacaksınız belki ama burda böyle. Çok kötü ve ahlaksız bir mahallede yaşıyorum.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap