Samet o tek skillli charlar erdi içinmi hazırlık merak ettim (:
BixiaYuanjin Egy Staff <3 and more...
· 27 Yanıt · 3.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
ağlamak istiyorum bixi'de düşürmüş helal olsun kuzum bi ben toplayamadım talismanları gitti :(
abi ya şu yalan söyleme olayına güle güle okudum ya baksana adam doğru konuşuyormuş 💃 💃 💃
neyse tatlıya bağlanmış önemli olanda bu zaten. ❤️ ❤️
ağlamak istiyorum bixi'de düşürmüş helal olsun kuzum bi ben toplayamadım talismanları gitti :(
abi ya şu yalan söyleme olayına güle güle okudum ya baksana adam doğru konuşuyormuş 💃 💃 💃
neyse tatlıya bağlanmış önemli olanda bu zaten. ❤️ ❤️
Tebrikler^^
Darışı Başımıza. Tebrıkler 🍺
teşekkürler yorumlar için :)) evet ben samet 😜
ps : tek skilli charlar 70+ lwl oldular 8li party i oluşturmak için 😄
ps2: nova+10 staff / nova +7 staff / egy staff olacak wizardların elinde ^^
ps : tek skilli charlar 70+ lwl oldular 8li party i oluşturmak için 😄
ps2: nova+10 staff / nova +7 staff / egy staff olacak wizardların elinde ^^
🍺 😘
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap